فرودگاه ماهشهر در اختیار هلدینگ خلیج فارس است/ مدیر مربوطه‌ پروازی‌ست و در منطقه حضور نداشت!

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: فرودگاه ماهشهر تحت مدیریت شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر وابسته به هلدینگ خلیج فارس است، شرکتی که مدیر آن ساکن تهران است و از اواخر هفته‌ی گذشته در ماهشهر حضور نداشته است!

صبح امروز هواپیمای بوئینگ MD شرکت هواپیمایی کاسپین از مبدا تهران در ساعت ۷:۵۰ پس از فرود در باند فرودگاه ماهشهر از باند خارج شد که علت آن در دست بررسی است.

اما نکته ای که در این میان وجود دارد این است که، فرودگاه ماهشهر یکی از زیر مجموعه های شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر است، شرکت که زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس است و به طور میانگین روزانه صدها مسافر را به صورت رفت و برگشت از ماهشهر به شهرهای تهران،اصفهان،مشهد،شیراز و تبریز،جابه جا می کند.

آتش زمزم مدیرعامل این شرکت که مسئول مستقیم انور این مجموعه است در روز حادثه در منطقه حضور نداشته و در گفتگو با خبرنگار نفتی ها که ساعت ۱۰:۲۰ صبح امروز انجام شده ، تاکید کرده که در حال حاضر در تهران است و خود را به ماهشهر خواهد رساند!

اما سوال اینجاست که چرا آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر که هماهنگی پروازها و خدمات این منطقه بر عهده ایشان است در منطقه حضور نداشته؟ او به طور معمول روز چهارشنبه ماهشهر را به مقصد تهران ترک میکند و روزهای دوشنبه به این شهر باز می‌گردد!

باید گفت این اولین و مهم ترین ایراد به مدیران پروازی است دستورالعملی که قراربود بشدت اجرایی شود؛ پیش از این مدیران این مجموعه همگی ساکن ماهشهر بودند تا در مواقع اضطراری دسترسی به آنها به سادگی ممکن شود.

حال سوال افکار عمومی از جعفر ربیعی مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و مدیران شرکت ملی صنایع پتروشیمی این است، چرا مدیر شرکت خدماتی آنها تنها باید چند روز را در مهمانسراهای این شهر بگذراند!؟