پیام هیات مدیره پتروشیمی امیرکبیر به مناسبت فرارسیدن نوروز 99؛

خدمت ادامه دارد؛ امیدواریم در سال جدید امکان جدب مجدد افراد جویای کار فراهم شود

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: هیات مدیره شرکت پتروشمی امیر کبیر مقارن با حلول سال نو،با صدور پیامی ضمن گرامی داشتن شهادت امام موسی کاظم علیه السلام و آروزی سالی توام با صحت و سلامت برای همه مردم ایران اعلام کرد خدمات خود را به مردم شهرستان بندر ماهشهر و بندر امام خمینی تا شکست کرونا ادامه خواهد داد. متن کامل این پیام به این شرح است:

به نام برانگیزاننده زمین,به نام رویاننده سبزه از خاک سرد و به نام خدایی که پس از روزهای سخت سالی که رفت,با آمدن بهارش به ما امید زندگی میدهد و نوید روزهای روشن.

یادمان نرود که ما مردمان روزهای سختیم,روزهای جنگ,روزهای تحریم,روزهای سیل و زلزله,روزهای همدلی در میان سختی و روز بغض و حیرت  از دست دادن سردار  دلها سپهبد شهید سلیمانی. اما به برکت توجهات امام عصر (عج ) روزهای سخت را گذرانده ایم و  زنده  و پاینده و بالنده ایم..

آخرین میراث این سال سخت برای ما  آزمون وفاداری و وطن دوستی مان در کارزار مبارزه با ویروس کرونا بود و هنوز هم ادامه دارد.میراث تلخی که آن را با دعاهایمان,با شادی هایمان در میان انبوه دردها,با فداکاری و از جان گذشتگی کادر پزشکی و با تلاش و زحمت جهادگونه نیروهای حاضر در خط تولید کشور به ویژه پرسنل  خدوم صنعت پتروشیمی به شیرینی همدلی و همبستگی تبدیل کردیم.

افتخار داریم اعلام کنیم مجموعه بزرگ پتروشیمی امیرکبیر,از روزهای نخست اعلام ورود کرونا به کشور,به مثابه بخشی از بدنه مردمی شهرستان بندرماهشهر ,با هماهنگی دستگاههای ذیربط شهرستان ، تلاش خود را برای تامین اقلام بهداشتی و ضدعفونی کردن شهرستان به کار بسته و تا قطع کامل ویروس نابودگر کرونا  از سطح کشور و شهرستان بندر ماهشهر به مسیر جهادی خود ادامه خواهد داد.پتروشیمی امیرکبیر در سال ۱۳۹۸ به رغم وجود همه مشکلات فوق ، به همت پرسنل زحمتکش و وفادار خود برترین و بالاترین میزان تولید و فروش را بعنوان رکوردی جدید، از خود باقی نهاد و با برنامه های از پیش تعریف شده امیدوار است به یاری خداوند منان در سال جدید به رکوردهای بالاتر دست یابد. در سالی که گذشت ضمن برنامه ای جامع اهتمام لازم به رفع بیکاری معمول گردید و امیدواریم در سال جدید با اجرای پروژه های تعریف شده امکان جذب مجدد افراد جویای کار فراهم شود.

لازم است از آن دسته از همکاران عزیز نوبتکار که ایثارگرانه در چنین شرایطی هم اکنون و شبانه روز  با حضور در خط مقدم تولید و همچنین همکاران خط مقدم  مبارزه  با ویروس کرونا ، مانع از توقف

تولید و رشد این ویروس خطرناک شده اند، خالصانه تشکر و سپاسگزاری نماییم.

اکنون تقارن بهار طبیعت و شهادت امام موسی کاظم علیه السلام را گرامی داشته و دست به دامان آن امام شریف شده و از خدایش میخواهیم تا زندگی همه ما ایرانیان را با بهارش پیوندی نو دهد و  بلای واقع شده  کرونا را از سر مردم شریف ایران  و همه کره خاکی رفع کند به صحت و سلامت.

برای مردم صبور و زحمتکش شهرستان بندر  ماهشهر و همه همکاران عزیز و هم میهنان گرانقدرمان سالی توام با سلامتی و برکت در سایه همدلی و وحدت آروزمندیم.

نورزتان خجسته باد.

هیات مدیره شرکت پتروشیمی امیرکبیر