مدیر کل دفتر مرکزی حراست صندوق بازنشستگی کشور: اکسین کانون پروژه عظیم گوره به جاسک است / رییس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین: اکسین در مسیر اصلی خود قرار گرفته است

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:روز دوشنبه ۲۹ مهرماه آقای کرمی‌فرد مدیر کل دفتر مرکزی حراست صندوق بازنشستگی کشور، با اعضا هیئت مدیره، مدیرعامل و مدیران شرکت فولاد اکسین دیدار و از خط تولید شرکت بازدید کرد.

در ابتدای حضور ایشان، آقای مهندس ابراهیمی؛ مدیر عامل شرکت، ضمن خیر مقدم، گزارشی را از عملکرد فولاد اکسین ارائه داد.

دکتر انصاریان رئیس هیئت مدیره فولاد اکسین خوزستان نیز در این دیدار به ایراد سخن پرداخت، وی گفت؛ این شرکت در سال ۹۷ و ابتدای سال ۹۸ با چالش‌های بسیاری روبرو بوده و دوران بحرانی و طاقت فرسایی داشته اما امروز با همت پرسنل، مدیران، مدیرعامل و هیئت مدیره، فولاد اکسین را در مسیر اصلی خود قرار گرفته است.

وی در ادامه ضمن تبریک به آقای احمدی؛ مدیر جدید حراست شرکت، دخالت عوامل برون سازمانی در انتصابات اکسین را از جمله چالش‌های اکسین در گذشته عنوان کرد و ادامه داد، خوشبختانه با درایت مجموعه مدیریتی فولاد اکسین خوزستان، این شرایط و دخالت‌های مورد اشاره وجود ندارد.

دکتر انصاریان افزود: از زمان حضور آقای مهندس ابراهیمی به عنوان مدیر عامل، نقشه راه جدیدی برای اکسین طراحی شد که با اجرای وی و تیم مدیریتی شرکت، به نتایج خوبی رسیده‌ایم و البته یکی از عوامل موفقیت‌های حاصله، درگیر نمودن پرسنل با مقوله تولید شرکت بوده است که موجب شد در حوزه تامین ورق مورد نیاز صنایع استراتژیک کشور از جایگاه خوبی برخوردار شویم.

رئیس هیئت مدیره شرکت در پایان با آرزوی موفقیت برای مدیر حراست اکسین، خطاب به آقای کرمی‌فرد اظهار داشت، امیدواریم که حضور شما به عنوان راس هرم حراست صندوق بازنشستگی کشوری برای این مجموعه تولیدی منشا خیر برکت باشد.

در ادامه مدیر کل دفتر مرکزی حراست صندوق بازنشستگی کشور نیز ضمن عرض سلام و تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول بیان کرد: بازدید از مجموعه اکسین و دیگر شرکت‌های زیر مجموعه صندوق از اولویت‌های اینجانب بوده که به دلیل شیوع بیماری کرونا با تاخیر صورت گرفت.

وی گفت: مجموعه اکسین به عنوان یکی از شرکت های معتبر و نامدار صندوق پس از پتروشیمی جم و مهمترین شرکت تولیدی صندوق می باشد و نگاه مدیریتی به آن از وزیر محترم تا مدیران محترم صندوق، بخصوص جناب دکتر افتخاری مدیر عامل شرکت صندوق بازنشستگی کشور نگاه ویژه ای بوده است.

آقای کرمی فرد در ادامه عنوان کرد، متاسفانه عدم توجه به این مجموعه فرصت های زیادی را از اکسین گرفت و خوشبختانه با تولید ورق های محیط ترش پروژه نفتی گوره به جاسک که با زحمات همه کارکنان شرکت انجام شده و تا دو یا سه ماه آینده تست اولیه این پروژ انجام می شود و نتایج آن به این شرکت برمی گردد، اکسین در مسیر اصلی خود قرار گرفته است.

مدیر کل دفتر مرکزی حراست صندوق بازنشستگی کشور، اکسین را کانون پروژه عظیم گوره به جاسک یاد کرد و گفت، این موضوع علاوه بر تامین نیاز وزارت نفت در پیشبرد پروژهای خود، موجب احیا اکسین و لوله سازی شده است.

آقای کرمی فرد در پایان، با آرزوی موفقیت برای آقای احمدی به عنوان مدیر حراست شرکت نکاتی را پیرامون مسائل حراست بیان کرد، وی گفت حراست می بایست بر دل ها نفوذ کند و اعتماد سازمان را به عنوان امین و خیرخواه در پیشبرد اهداف کلان شرکت جلب نماید، البته مدیران نیز در این مسیر می بایست همکاری و تعامل لازم را با این واحد داشته و در موارد حساس نیز از حضور ایشان به عنوان تسهیل کننده مسایل و مشکلات شرکت بهرمند شوند.

مدیر کل دفتر مرکزی حراست صندوق بازنشستگی کشور در ادامه، به همراه هیئت مدیره، مدیر عامل و مدیران شرکت، از مجموعه فولاد اکسین خوزستان بازدید کردند.