دکتر پهلوانی: طرفدارنگاه متوازن به بهره مندی از اصل جوانگرایی و تجربیات نخبگان صنعتی هستم

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:آیین تکریم و تجلیل از دکتر اسداله غلامپور و معارفه دکتر عبدالکریم پهلوانی،مدیرعامل جدید پتروشیمی امیرکبیر،باحضور نمایندگان بانک رفاه کارگران،رئیس و اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت برگزار و حکم انتصاب دکتر پهلوانی از سوی نماینده بانک رفاه کارگران به ایشان تقدیم شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر،دکترعبدالکریم پهلوانی در ابتدای سخنان خود در این  جلسه از زحمات و خدمات دکتر غلامپور تقدیر و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

پیگیری موضوع تامین خوراک و بهبود ظرفیت تولید

پیگیری موضوع تامین خوراک و بهبود ظرفیت تولید، جوانگرایی،شایسته سالاری،تقویت سیستم جانشین پروری وظرفیت سازی برای آینده شرکت ،استفاده از ابزارها و سیستم های نوین  مدیریتی، تقویت ایفای نقش شرکت در انجام مسولیت اجتماعی با مشارکت جامعه محلی و نهادهای مردمی ، تعامل سازنده با ذینفعان امیرکبیر، رئوس صحبت های  مدیرعامل جدید پتروشیمی امیرکبیردراین جلسه بود. دکتر پهلوانی تاکید کرد: رویکرد ما حل مسائل راهبردی شرکت و ارزیابی ها براساس شایستگی و عملکرد خواهد بود.

دکترپهلوانی،همچنین اضافه کرد:چارچوب اجرایی من،برنامه استراتژیک شرکت خواهد بود که اگر تدوین نشده است،با همفکری همکاران، آن را مدون خواهیم کرد.

توجه به توسعه محلی و مشارکت نهادهای مدنی در امر مسئولیت اجتماعی

دکتر پهلوانی در ادامه سخنانش،«مسئولیت اجتماعی» شرکت ها را مورد توجه قرار داد و گفت:موضوع مسئولیت اجتماعی در استان های کم برخوردار به شدت موضوع مهمی است و در این مسیر ، توسعه محلی و مشارکت نهادهای مدنی شهرستان باید مبنای عمل قرار بگیرد. .مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر در ادامه یادآور شد: در همین راستا،در شهرستان بندر ماهشهر،اعتماد بین نهادهای محلی و شرکت های پتروشیمی می تواند تقویت و بهبود پیدا کند.

بهره مندی از دو اصل جوانگرایی و نخبگان صنعت پتروشیمی به طور متوازن

دکتر پهلوانی در حوزه منابع انسانی،عملیاتی کردن اصل شایسته سالاری را مورد تاکید قرار داد و گفت:من طرفدار جوانگرایی و بهره مندی از تجارب خبرگان  صنعت پتروشیمی بصورت همزمان هستم و معتقدم  که این دو اصل در کنار هم و به طور متوازن باید پیش بروند،تا اهداف بلند شرکت در راستای حرکت بر ریل استراتژی های مدون شده محقق شود.

وی درهمین خصوص،توجه به پتانسیل های داخلی شرکت را یکی دیگر از برنامه های ارتقای مدیریت منابع انسانی ذکر کرد و گفت که رشد این پتانسیل ها، تضمین آینده شرکت خواهد بود.لذا چنانچه مدیریت منابع انسانی از این زاویه مورد تقویت قرار بگیرد،دسترسی به منافع حاصل از تولید نیز محقق خواهد شد.

وی،سهامداران،تامین کنندگان و نهادهای محلی را ذی نفعان شرکت برشمرد و اعلام کرد که روابط با مجموعه های نام برده را تقویت خواهد کرد.

دکتر پهلوانی در خاتمه،آروز کرد تا روزهای خوب و سازنده ای پیش روی شرکت پتروشیمی امیرکبیر قرار داشته باشد و با همراهی اعضای هیات مدیره  مجموعه شرکت وسهامداران از عملکرد امیرکبیر رضایت داشته باشند.

ارائه عملکرد یک ساله از سوی دکتر غلامپور

دکترغلامپور،مدیرعامل سابق پتروشیمی امیرکبیر هم در سخنان خود، گزارشی از عملکرد یک ساله اش در این شرکت در بخش فروش،صادرات،تامین خوراک گازی،حمل و نقل،برگزاری مناقصات،نحوه جذب نیرو و نیز نقش آفرینی در حوزه مسئولیت اجتماعی به ویژه ایام کرونا،را ارائه کرده و برای دکتر پهلوانی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

دکتر شهاب الدین عزیزی خادم،رئیس هیات مدیره پتروشیمی امیرکبیر نیز در سخنان آغازین این مراسم،با تشکر از زحمات و خدمات آقای دکتر غلامپوراعلام کرد:آقای غلامپور در دوره مدیریت خود در شرکت زحمات زیادی کشیدند و ما با این که مدت کمی حضور ایشان را درک کردیم،اما شاهد زحمات،تلاش ها و پیگیری های ایشان بودیم و این سعادت بزرگی برای ما بود که مردی با اخلاق و از خانواده معظم شهدا،مدیریت مجموعه را بر عهده داشت.وی ادامه داد: اقای غلامپور بهترین ها را آرزومندم و انشالله  شاهد استفاده از توان و ظرفیت مدیریتی ایشان در صنعت پتروشیمی باشیم.

دکتر خادم همچنین  به حضور مدیرعامل جدید یعنی آقای دکتر پهلوانی اشاره کرد و گفت که امیدوارم با حضور آقای پهلوانی،مسیر تعهد،کارایی و قانونمندی تداوم یابد.

آقای کشوری و نیز آقای سیدی نمایندگان بانک رفاه نیز در این مراسم از زحمات دکتر غلامپور تشکر کرده و تغییرات صورت گرفته را در راستای پویایی و دمیدن خون تازه به رگ های شرکت عنوان کردند.