علی پرزحمت مدیرعامل شرکت ماشین سازی پارس شد

طی حکمی از سوی حسین ابوئی مهریزی مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز وپتروشیمی شستا (تاپیکو)، علی پرزحمت به عنوان مدیرعامل شرکت ماشین سازی پارس منصوب شد.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ آیین تکریم مدیرعامل پیشین و معارفه مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره شرکت ماشین سازی پارس صبح امروز شنبه ۲۸ فروردین ماه، با حضور سیدپندار توفیقی عضو هیات مدیره و معاون امور شرکتها، رضا توکلی معاون مالی و تأمین منابع و حسین قربانی مدیر حراست تاپیکو در دفتر مرکزی شرکت ماشین سازی پارس برگزار شد.

سید پندار توفیقی عضو هیات مدیره و معاون امور شرکتهای تاپیکو در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات یوسف شهاب‌الدین مدیرعامل پیشین شرکت ماشین سازی پارس و سایر اعضای هیات مدیره این شرکت، اظهار امیدواری کرد که با حضور تیم جدید مدیریتی با هدایت مهندس پرزحمت که سوابق ارزشمندی در وزارت صنعت، معدن و تجارت دارد، ماشین سازی پارس بتواند به جایگاه اصلی و حقیقی خود در مجموعه صنایع کشور دست یابد.

وی تأکید کرد که هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی شستا همچون گذشته از این شرکت حمایت کرده و در بحث طرحها و پروژه‌ها، تأمین مالی و… کمک خواهد کرد تا شرکت ماشین سازی پارس به اهداف طراحی شده دست یابد.

گفتنی است، علی پرزحمت مدیرعامل جدید شرکت ماشین سازی پارس، از مدیران خوشنام وزارت صنعت، معدن و تجارت است که پیش از این به مدت ۵ سال ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین را بر عهده داشته و سوابق ارزشمندی در حوزه صنعت کشور در استانهای گیلان، اردبیل و آذربایجان شرقی داشته است.

بر اساس این گزارش، در این مراسم همچنین آقایان هادی برزگری، میرمانی مهربخش، سید افشین گنج بخش به عنوان اعضای جدید هیات مدیره ماشین سازی پارس معرفی شده و از خدمات آقایان جهانگیر زمردی و ایرج ناصر تقدیر شد.