حضور پتروشیمی اروند در نمایشگاه پتروشیمی

شرکت پتروشیمی اروند در اولین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه در تامین نیازهای شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر و بندر امام (ره) حضوری چشمگیر داشته است.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ اولین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه در تأمین نیازهای شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر و بندر امام (ره) با همکاری هلدینگ خلیج فارس در راستای مسئولیت های اجتماعی امروز ۹ خرداد در سالن تلاش شهرک بعثت آغاز به کار کرد که شرکت پتروشیمی اروند توانست در اولین روز از این نمایشگاه حضوری فعال و چشمگیر داشته باشد.

این نمایشگاه با همت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در راستای مسئولیت های اجتماعی و با همکاری سازمان های مربوطه مانند سازمان صنعت، شرکت های تولیدی و صنعتی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و انجمن حمایت از زندانیان با هدف توانمندسازی و حمایت از شرکت های منطقه در تأمین نیازهای پتروشیمی ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) برگزار شده است.
مهندس نشان زاده مقدم، مدیرعامل پتروشیمی اروندضمن بازدید از غرفه ها به مسئولین و پرسنل اداره تدارکات و بخش خودکفایی این شرکت تاکید کرد که در تامین نیازهای کالایی و خدماتی خود، تولیدکنندگان بومی شهرستان را در اولویت قرارداده و از آنان حمایت کنند.
بنا به این گزارش، این نمایشگاه از روز گذشته ۹ خرداد ماه به مدت سه روز از ساعت ۱۷ لغایت ۲۲ در  سالن تلاش شهرک بعثت ماهشهر برگزار شده است و شرکت برای عموم آزاد است.