با حمایت از وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی؛

سازمان متخصصین و مدیران ایران: دکتر عبدالملکی آماده تمدن‌سازی و خلق شگفتی است

سازمان متخصصین و مدیران ایران با انتشار بیانیه ای از مجلس خواست با رای اعتماد بالا و همراهی و کمک به ایشان یاریگر این چهره انقلابی باشند.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ متن این بیانیه به این شرح است:

بسمه تعالی

با سلام و احترام ؛

امروز در طلیعه گام دوم انقلاب و آغاز عصر تمدن‌سازی ایران اسلامی، ما متخصصین و مدیران کشور با لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، پرانگیزه و آماده با تکیه بر ایمان، علم و تخصص آماده حراست از تمدن نوین اسلامی و جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی هستیم.

به فرموده معظم له، مدیریّتهای جهادی الهام‌گرفته از ایمان اسلامی و اعتقاد به اصل «ما می‌توانیم» که امام بزرگوار به همه‌ی ما آموخت، ایران را به عزّت و پیشرفت در همه‌ی عرصه‌ها رسانید.

وزارت استراتژیک کار ، تعاون و رفاه اجتماعی ایران که امروز، نیازمند فرمانده‌ای در تراز انقلاب و برخواسته از پیکره این بخش دارد و جناب دکتر حجت‌الله عبدالملکی به عنوان پرچمداری از سربازان حقیقی مدیر متخصص با تکیه بر ایمان و تخصص آماده تمدن‌سازی و خلق شگفتی در گام دوم انقلاب با قبول این مسئولیت خطیر میباشند.

لذا سازمان متخصصین و مدیران ایران بعنوان تشکیل دهنده پیکره متخصصین و مدیران جامعه ، ضمن مطالبه نظام عادلانه در بدنه دولت جدید و ارج نهادن به سرمایه عظیم اما فراموش شده نیروی متخصص انسانی درکشور، حمایت همه جانبه و قاطعانه خود را از جناب دکتر حجت‌الله عبدالملکی به عنوان وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی دولت مردمی ایران قوی اعلام می‌نماییم.

و از مجلس انقلابی استدعا داریم با رای اعتماد بالا و همراهی و کمک به ایشان یاریگر این چهره انقلابی باشند.

و من ا… التوفیق

ایمان مصدری

مدیرعامل سازمان متخصصین و مدیران ایران