اکسیژن پتروشیمی سبلان تامین می‌شود

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی سبلان گفت: پتروشیمی دماوند انرژِی عسلویه اعلام کرده است که تا ۱۰ آبان‌ماه اکسیژن پتروشیمی سبلان را تامین خواهد کرد.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ محمد زالی با بیان اینکه این شرکت در اردیبهشت‌ماه افتتاح شده و بیش از ۵ ماه است که این شرکت منتظر تامین اکسیژن است تاکید کرد: پتروشیمی دماوند انرژِی عسلویه در ماه‌های گذشته بارها تاریخ‌های متفاوتی برای تامین اکسیژن به ما اعلام کرده است؛ اما متاسفانه تاکنون هیچکدام محقق نشده است.

او افزود: ما از چندسال قبل ریسک عدم تامین اکسیژن را پیش‌بینی کرده بودیم و بارها در جلسات مختلف و طی نامه‌های مکرر نسبت به این موضوع هشدار داده بودیم اما عملا نتیجه‌ای در پی نداشت.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی سبلان تصریح کرد: ما در حالی با عدم انجام تعهدات پتروشیمی دماوند انرژِی عسلویه و عدم تامین اکسیژن از سوی این شرکت روبرو هستیم که بیش از ۵ ماه از افتتاح پتروشیمی سبلان گذشته است و در این مدت ما متحمل ضرر و عدم‌النفع چشم‌گیری هستیم.

زالی ادامه داد: سهامداران ما قشر خدوم و فرهیخته فرهنگیان هستند و این عدم انجام تعهدات از سوی پتروشیمی دماوند انرژِی عسلویه عملا به معنای از دست رفتن سود و سرمایه فرهنگیان عزیز کشور است.

او تاکید کرد: انتظار داریم با توجه به جایگاه رفیع و حاکمیتی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و سهامدارن شرکت پتروشیمی دماوند انرژِی عسلویه این مشکلات در اسرع وقت رفع شده و شاهد تامین اکسیژن مورد نیاز سبلان در تاریخ اعلام شده و رفع زیان حاصل از تاخیر در ایفای تعهدات شرکت پتروشیمی دماوند انرژِی عسلویه باشیم.