رستمی: شستا را مانند یک مگاپروژه اداره می کنیم

مدیرعامل جدید شستا تاکید کرد: مدیران شستا باید در صف اول مبارزه با فساد باشند و از همه روزها و لحظات دوره ماموریت خود برای پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای استفاده کنیم.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ علی رستمی، مدیرعامل جدید شستا در مراسم معارفه خود، گفت: از حمایت و حسن اعتماد مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و مجموعه وزارت رفاه تشکر می‌کنم و امیدواریم بتوانیم به ماموریت خود در این شرکت به نحو مطلوب عمل کنیم.

وی افزود: برنامه ما این است که شستا را به صورت یک مگا پروژه اداره کنیم و از همه روزها و لحظات دوره ماموریت خود برای پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای استفاده کنیم.

مدیرعامل جدید شستا توسعه فعالیت و افزایش بازدهی و مولد نمودن سرمایه‌های راکد شستا و استفاده از ظرفیت‌های ملی و بین المللی را مهمترین برنامه این شرکت عنوان کرد و اظهار داشت: با امکانات و ظرفیت‌های کشور و با شجاعت، خودباوری و همت مجموعه مدیران و متخصصین شستا این کار بزرگ را انجام خواهیم داد.

رستمی شفافیت را از دیگر مسائل حائز اهمیت در شستا عنوان کرد و و گفت: همان‌طور که رئیس جمهور محترم همواره بر فسادستیزی تأکید می‌کنند، فساد ستیزی از مسائل مورد تاکید وزیر محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی است و قطعا کمیته‌ای برای این موضوع تشکیل خواهیم داد و شفافیت و فساد ستیزی در شستا را مورد توجه قرار خواهیم داد.

وی افزود: مدیران شستا باید در صف اول مبارزه با فساد باشند و مدیران عامل و هیات مدیره شرکت‌ها در شستا نقش کلیدی در این امر دارند و راه اصلی آن نیز استقرار نظام حاکمیت شرکتی است.

رستمی ادامه داد: شستا سهم قابل توجهی از تولید ناخالص کشور را در اختیار دارد و تأثیر این سهم در رشد اقتصادی کشور نیز بسیار حائز اهمیت است و همه ظرفیت شستا را با تمام توان به کار خواهیم گرفت و اراده همه ما بر بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های شستا است.