معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی منصوب شد

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با صدور حکمی ابوالفضل عفت‌نژاد را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این سازمان منصوب کرد.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ در حکم صادر شده از سوی دکتر میرهاشم موسوی آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای ابوالفضل عفت‌نژاد

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)

در فصل نوین حرکت تحول‌گرای سازمان تأمین اجتماعی برای تحقق عدالت، احیای رضایتمندی و اعتماد عمومی و همگام با گام دوم انقلاب اسلامی و جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی؛ با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند مدیریتی به موجب این حکم، به سمت “معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی” منصوب می‌شوید.

شایسته است با سرلوحه قرار دادن سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی فروردین ماه سال ۱۳۸۹ از سوی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و اصول ۱۲ گانه حاکم بر نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد اداری و اقتصادی در دولت سیزدهم در تحقق انتظارات و اهم راهبردهای ذیل همت گمارید:

ساماندهی و تحول در نظام جذب، نگهداشت و انتصابات بمنظور شایسته‌گزینی، تربیت و توانمند‌سازی سرمایه انسانی به عنوان مهمترین مزیت راهبردی سازمان.

بازنگری مستمر تشکیلات و فرآیندهای جاری سازمان بهمنظور روانسازی و با هدف استاندارد سازی، چابک‌سازی، تسهیل و تسریع در انجام امور و حذف رویه‌های دیوان سالارانه زائد و غیرضرور با استفاده از خدمات الکترونیک.

تمرکز راهبردی بر حل چالش‌های منابع انسانی در حوزه‌های درمان و بیمه‌ای در جهت رفع تبعیض و ایجاد عدالت و رضایت در نظام جبران خدمت همکاران.

استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی در راستای توسعه و تقویت خدمات آموزشی، دانشی و تخصصی با هدف ارتقای دانش‌بنیان بهره‌وری سازمانی.

توسعه ارتقاء خدمات رفاهی متناسب با شأن و جایگاه همکاران خدوم شاغل و بازنشسته سراسر کشور و تکریم حقیقی و حفظ کرامت سرمایه انسانی سازمان بر اساس آموزه‌های دینی.

امید است با توکل به قدرت لایزال الهی و تحت عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) و با استفاده از تمامی توان خود و تجربیات و ظرفیت‌های سایر همکاران و جذب نیروهای پرانگیزه، تشریک مساعی و تعامل بین بخشی توفیق خدمت‌گذاری بیشتر حاصل گردیده و در این مسئولیت خطیر موفق و موید باشد.

میرهاشم موسوی

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی