مدیرعامل شستا: برندهای ملی «پارس» و «پارس الکتریک» باید احیا شوند

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با تاکید بر حمایت از تولید داخلی گفت: شرکت های لوازم خانگی پارس و پارس الکتریک دو برند ملی و قدیمی هستند و باید با کمک مدیران متخصص ، متعهد و دارای روحیه جهادی این دو برند ملی را دوباره احیا و تبدیل به لیدر بازار لوازم خانگی کشور کنیم.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ علی رستمی در جلسه با مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین با اشاره به عملکرد مثبت هلدینگ صنایع عمومی بر لزوم شتاب دهی و تسریع در اتمام پروژه ها تاکید داشت و افزود: شرکت‌ها باید تلاش کنند با استفاده از ظرفیت ها و حمایت های شستا و کار شبانه روزی در سریع‌ترین زمان ممکن پروژه ها را به بهره برداری برسانند و هلدینگ صنایع عمومی را به یک هلدینگ توسعه محور و استراتژیک تبدیل کنند.

وی اضافه کرد: شرکت های لوازم خانگی پارس و پارس الکتریک دو برند ملی و قدیمی هستند و باید با کمک مدیران متخصص ، متعهد و دارای روحیه جهادی این دو برند ملی را دوباره احیا و تبدیل به لیدر بازار لوازم خانگی کشور کنیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی افزود: با توجه به پروژه‌های دامداری این هلدینگ و تاثیر اجرای این پروژه ها در توزیع عادلانه توسعه و اشتغالزایی در مناطق محروم و کم برخوردار گفت: آن چیز که اهمیت دارد کار شبانه روزی و جهادی برای اتمام و بهره‌برداری از تمام پروژه‌ها است.