کوشا: هدف از تغییر، ارتقاء شرایط و بهبود وضعیت صندوق است

تغییرات به صندوق بازنشستگی فولاد رسید

«حسین عامریان» با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به عنوان سرپرست صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد منصوب شد.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ مراسم معارفه و تکریم مدیرعامل موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد با حضور اسماعیل زارعی کوشا مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و احمد خانی نوذری، سرپرست معاونت اقتصادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

اسماعیل زارعی کوشا با معرفی حسین عامریان به عنوان سرپرست موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد، گفت: با حضور دکتر عامریان مسیر ارتقاء شرایط و بهبود وضعیت این صندوق تسریع خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در دوران مدیریت جدید در مسیر خدمت به ذی نفعان صندوق به موفقیت های چشمگیری دست یابد.

زارعی کوشا با قدردانی از تلاش های مسرور، وی را مدیری موفق و باسابقه اجرایی و دانشگاهی خواند و از طرف وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی از زحمات وی تشکر کرد.

وی، عامریان را مدیری علمی، جهادی، انقلابی و از رویش های ارزشمند انقلاب دانست و تاکید کرد: قطعا حضور وی نه فقط برای موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد بلکه برای مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مغتنم خواهد بود.

احمد خانی نوذری، سرپرست معاونت اقتصادی نیز در این آیین گفت: صندوق، شرایط خاص و ویژه ای دارد که امیدواریم آقای عامریان که از مدیران خوشنام حوزه بازار سرمایه است در این مسئولیت نیز موفق باشد.

در ادامه، عامریان سرپرست موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد با قدردانی از اعتماد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این صندوق را یک مجموعه ارزشمند با ظرفیت های فراوان عنوان و تصریح کرد: زیرساخت های مطلوبی در صندوق فراهم شده که با استفاده از آن ها می توان برنامه های مدنظر را اجرا کرد.

وی گفت: با توجه به شناختی که از موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در این مدت پیدا کرده ام ، عمق مشکلات هم زیاد و نیازمند تحول اساسی در رویکردها و اقدامات است که جز با تلاش همه همکاران و استفاده از تجارب مدیریتی پیشین تحقق نخواهد یافت.

عامریان افزود: در راستای اعتلای صندوق و خدمت به بازنشستگان و شکوفایی اقتصاد برنامه هایی داریم که با اجرای آن، آینده خوبی در انتظار صندوق خواهد بود.

دراین نشست همچنین دکتر رضا مسرور گزارشی از اقدامات دوران‌مدیریت دوساله خود ارائه کرد و در پایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات مدیرعامل پیشین موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد ، قدردانی شد.