دیدار مدیرعامل بانک تجارت و هیات همراه با مدیران پتروشیمی بوعلی سینا

مدیرعامل بانک تجارت و هیات همراه با حضور در پتروشیمی بوعلی سینا با مدیران این شرکت دیدار کردند.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ هادی اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت در راس هیاتی از مدیران ارشد، با حضور در پتروشیمی بوعلی سینا با مدیران این شرکت دیدار کردند.

مدیر مالی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در این دیدار با اشاره به  آخرین وضعیت سود و زیان و تولید درآمدهای این شرکت گفت: درآمدهای عملیاتی شرکت در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ به بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده که نشان از افزایش ۳ برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

رحیمی پور در دیدار با مدیران بانک تجارت افزود: سود هر سهم شرکت در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ نیز مبلغ ۵۴۸۵ ریال محاسبه گردیده که بیش از دو نیم برابر سود هر سهم نسبت به شش ماه منتهی به سال ۹۹ است.

مدیرمجتمع پتروشیمی بوعلی سینا نیز در این نشست صمیمانه به پروژه‌های در دست اجرای این شرکت اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی واحد پارازایلین، سودآوری شرکت سالانه بیش از ۵۰ میلیون دلار افزایش خواهد داشت.

مصدقی فرد پیشرفت پروژه‌ها و بهره‌برداری از واحد شیرین سازی پتروشیمی بوعلی سینا را حاصل اعتماد به جوانان و متخصصین داخلی دانست و اضافه کرد: با شکست تحریم‌های ظالمانه و یک‌جانبه علیه صنعت پتروشیمی کشور، امروز نه‌تنها وارد کننده نیستیم، بلکه محصولات خود را نیز به دیگر کشور‌ها صادر می‌کنیم که ارز‌ حاصل از آن مستقیما وارد چرخه اقتصادی کشور می‌شود.

مدیرعامل بانک تجارت نیز در این دیدار به نقش صنعت پتروشیمی کشور در تامین ارز مورد نیاز کشور اشاره کرد و تاکید کرد: این بانک آمادگی کامل برای همراهی و ارائه تسهیلات به توسعه صنعت پتروشیمی کشور دارد.