«محمدرضا زهیری» مدیرعامل شرکت مهندسی تاسیسات دریایی ایران شد

در آئینی با حضور عبدالحسین بیات رئیس هیات مدیره صندوق های بازنشستگی نفت، مدیرعامل و اعضای جدید هیأت مدیره شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران منصوب شدند ‌‌.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛عبدالحسین بیات در آیین معارفه اعضای جدید هیئت مدیره این شرکت بر لزوم حمایت از بخش خصوصی تأکید کرد و گفت: مدیران بسیاری از بدو تأسیس این شرکت تاکنون تلاش کردند. بر اساس گزارش‌های موجود، در زمینه بهبود ساختارهای پروژه‌ای و توسعه منابع انسانی این شرکت اقدام‌های ارزشمندی صورت گرفته است و فرصت تقویت و ایجاد راهکارهای ثمربخش برای این مجموعه کماکان وجود دارد.

وی تقویت مدیریت ارشد شرکت و ارتقای جایگاه آن در منطقه و ایجاد حوزه‌های گسترده کاری و رقابتی برای شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران را هدف تغییر مدیران شرکت تأسیسات دریایی بیان کرد و افزود: انسان همواره به تغییر نیاز دارد و تغییر به هیچ عنوان ناخوشایند نیست، چنانکه ما در احادیث داریم که اگر انسان دو روز مثل هم داشته باشد سودمند نخواهد بود.

رئیس هیئت رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت تصریح کرد: مدیران این مجموعه به هیچ‌وجه نباید به پروژه‌های داخل مرزهای کشور قانع باشند و توسعه فعالیت‌ها برون‌مرزی را به تحریم گره نزنند و با درس‌آموزی از تجربه دفاع مقدس، همانند مجاهدان این عرصه راه‌های نفوذ به بازارهای هدف را شناسایی کنند.

با شرکت تأسیسات دریایی بیگانه نیستم

محمدرضا زهیری، مدیرعامل جدید شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران در این نشست اظهار کرد: شرکت تأسیسات دریایی یکی از مجموعه‌های منحصربه‌فرد در زمینه فعالیت‌های فراساحل از جمله ساخت سکوهای نفتی، گازی و سازه‌های مرتبط در منطقه است و اینجانب به سبب حضور در شرکت‌های کارفرمایی نظیر نفت و گاز پارس، از نزدیک با عملکرد این شرکت در زمینه‌های مختلف اعم از ساخت، نصب سکو و جکت و نیز فعالیت شناورها آشنا هستم که این آشنایی، سبب تسهیل در مدیریت مجموعه خواهد شد.

در این آیین، محمدرضا زهیری به‌عنوان مدیرعامل، علیرضا ضیغمی به‌عنوان رئیس هیئت مدیره و مهدی نوراحمدی به‌عنوان عضو هیئت مدیره شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران منصوب و از خدمات و زحمات آقایان سعید وفاپور، مدیرعامل پیشین و اعضای هیئت مدیره شرکت تقدیر شد.