سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی(PIIC) معارفه شد

 در مراسمی با حضور رضا توکلی سرپرست شرکت تاپیکو و اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی(PIIC)، حجت الله برامکی به عنوان سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی(PIIC) معارفه شد.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ توکلی سرپرست هلدینگ تاپیکو با تاکید بر عزم جدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای جوانگرایی و ایجاد تحول در مجموعه‌های تابعه گفت:حرکت کشور به سمت توسعه و تحول به فکر نو، اندیشه پویا، آرمان‌خواهی و نیروی محرکه جوانان و صد البته تجربه و اندوخته مدیران پیشین نیازمند است.

سرپرست تاپیکو، با اشاره به اینکه امروز بهترین زمان برای توجه به جوانان در بدنه مدیریتی دولت است و می‌توان اقدامات خوب و مناسبی در این زمینه انجام داد، افزود: امیدوارم در دوره مدیریت حجت‌الله برامکی به عنوان مدیری جوان و پر انرژی شاهد اجرای دقیق و صحیح سیاست‌های کلان شستا و تامین واقعی منافع چهل و دومیلیون بیمه شده سازمان تامین اجتماعی باشیم.

برامکی سرپرست جدید شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی (PIIC)، نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مدیرعامل پیشین این شرکت گفت:

«مجموعه PIIC مجموعه‌ ارزشمند و معتبریست و امیدوارم در دوره جدید، با کمک جوانهای مؤمن و پُرانگیزه‌ای که سرشار از نیروی جوانی، فکر روشن و ابتکار پی‌درپی هستند این شرکت را به اوج اعتلاء برسانند و شاهد رقم خوردن اتفاقات خوب در جهت تامین منافع سهامداران، تحقق اهداف و سیاست‌های کلان شستا و سازمان تامین اجتماعی باشیم.

شایسته ذکر است؛ حجت الله برامکی ۳۶ سال دارد و دارای مدرک دکترای مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز است. از سوابق اجرایی وی می‌توان به ریاست هیات مدیره دوده صنعتی پارس و مدیریت نظارت بر هلدینگ سیمان تامین و هلدینگ کشتیرانی در شستا اشاره کرد.

در این مراسم همچنین از زحمات علی علامه‌راد، مدیرعامل سابق شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی، تقدیر و تشکر شد.