مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حکمی مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران را منصوب کرد.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ در متن جلیل سالاری خطاب به حمیدرضا ذنوبی آمده است:

نظر به مراتب تعهد و تجربیات جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران منصوب می‌شوید.

با عنایت به اینکه منابع انسانی از ارکان و سرمایه اصلی شرکت محسوب می‌شود، انتظار دارد با استعانت از درگاه خداوند متعال و بهره‌گیری بهینه از نیروهای ارزشمند در اختیار و براساس ماموریت و شرح وظایف با اولویت دادن به موارد ذیل در جهت پیشبرد اهداف سازمانی اهتمام ورزید.

شناسایی چالش‌ها و مشکلات نیروی انسانی اعم از رسمی و غیررسمی از طریق بازدیدهای میدانی و بسترهای مناسب ارتباطی با سطوح مختلف نیروی انسانی.

توجه به اصول عدالت محوری، معیارهای والای اخلاقی و رفتاری، قانون‌مداری و روحیه انقلابی در تمامی تصمیم‌گیری مرتبط با سرمایه انسانی.

نظارت و تعامل سازنده و موثر با شرکت‌های تابعه به منظور تسریع در اجرایی سیاست‌های ابلاغی.

اجرای معماری سازمان و اصلاح فرآیندها مطابق برنامه‌های تحول و اصلاح ساختار سازمانی و توجه ویژه به تأمین نیروی انسانی جهت راهبری فعالیت‌های تخصصی در سطح ستاد و شرکت‌های تابعه.

پیاده‌سازی راهبردها و استراتژی‌های مصوب در خصوص جذب و تعدیل نیروی انسانی و دستورالعمل ارتقاء و جابجایی کارکنان متناسب با ماموریت محوله.

احیای نظام پیشنهادها و انتقادها و ایده‌ها در جهت بهبود مدیریت، توسعه و ایجاد دانش و تکنولوژی مورد نیاز.

ارائه گزارش‌های تحلیلی، مدیریتی و ارزیابی عملکرد کارکنان در راستای بهبود بهره‌وری.

تدوین آیین‌نامه رفتار حرفه‌ای در اجرای معیارهای اخلاقی و برقراری فضای سالم سازمانی.

مکانیزه کردن فرآینه‌های عملیاتی از طریق جذب و به هنگام‌سازی دانش فنی نیروهای سازمان در اصلاح شیوه بایگانی پرونده‌های پرسنلی و گزارش‌گیری آماری.

فرصت را غنیمت شمرده و از خدمات آقای مجتبی احمدی در زمان تصدی این سمت قدردانی می‌شود.