مشاور و رئیس‌دفتر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب شد

مرتضی شاهمیرزایی در حکمی هادی شایق را به‌عنوان رئیس دفتر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب کرد.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ در متن این حکم آمده است:

جناب آقای هادی شایق

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «مشاور و رئیس دفتر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب می‌گردید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) و بهره‌گیری از تجارب کارکنان و کارشناسان شریف و خدوم صنعت پتروشیمی و تعامل و هماهنگی با مدیران و بخش‌های مختلف ستاد و شرکت‌های تابعه و همکار و سایر حوزه‌ها در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.

هادی شایق متولد ۱۳۶۱ با حدود ۲۰ سال سابقه خدمت در صنعت نفت ، مسئولیت های مختلفی به ویژه در صنعت پتروشیمی دارا بوده است.

وی دارای مدرک فوق لیسانس مهندسی شیمی با گرایش مهندسی فرآیند و دانشجوی دکترای مهندسی شیمی گرایش فرآیندهای جداسازی و پدیده‌های انتقال، سابقه فعالیت در شرکت‌ ملی صنایع پتروشیمی به‌عنوان مسئول دفتر معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مجتمع پتروشیمی کارون، مجتمع پتروشیمی امیرکبیر و مجتمع شهید تندگویان و شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری و شرکت پالایش نفت آبادان در کارنامه کاری خود دارد.

وی همچنین عضو انجمن خبرگی مهندسی پالایش و عضو کار گروه علمی و فنی تخصصی مهندسی پالایش و همچنین عضو کمیته های چهار گانه و نماینده مدیرعامل در کار گروه نقشه راه سازمان، عضو و دبیر کارگروه راه اندازی واحد بازاریابی و فروش فرآوره های ویژه در بورس های کالا و انرژی در شرکت پالایش نفت آبادان بوده است.