تقدیر وزیر نفت از عملکرد شرکت ملی نفتکش 

وزیر نفت در جلسه هیات دولت از اقدامات و‌ عملکرد مدیریت جدید شرکت ملی نفتکش ایران در پشتیبانی و کمک به تداوم صادرات نفت و فراورده های نفتی کشور تقدیر کرد. 

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ وزیر نفت در نشست هیئت دولت از اقدام‌ها و عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت ملی نفتکش ایران در پشتیبانی و کمک به تداوم صادرات نفت و فرآورده‌های نفتی کشور قدردانی کرد.

این روزها صادرات نفت ایران افزایش یافته و در این میان نقش شرکت ملی نفتکش ایران به‌عنوان بازوی توانمند صادرات نفت کشور، پررنگ‌تر از گذشته شده است.

عملکرد شرکت ملی نفتکش ایران و تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی دریانوردان ناوگان این شرکت در حمل نفت و فرآورده‌های نفتی صادراتی این روزها در مرکز توجه دولتمردان کشور قرار گرفته است تا جایی که جواد اوجی، وزیر نفت در نشست روز چهارشنبه هیئت دولت (۱۱ اسفندماه) از اقدام‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت ملی نفتکش ایران قدردانی کرد؛ موضوعی که مورد استقبال دیگر اعضای هیئت دولت نیز قرار گرفت.

چندی پیش نیز وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به دستاوردهای شرکت ملی نفتکش ایران از مدیریت این شرکت در بسیج ناوگان و تأمین کشتی‌های مورد نیاز صنعت نفت کشور قدردانی کرد، آن هم در شرایطی که صادرات نفت و فرآورده‌های نفتی کشور افرایش یافته و از طرف دیگر تحریم‌ها نیز کماکان به قوت خود باقی است.