دکتر عبدالملکی در نشست وبیناری با سفیر ایران در ساحل عاج تأکید کرد:

همکاری با همتایان ساحل عاج در حوزه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری‌های مشترک

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست وبیناری با سفیر ایران در ساحل عاج بر همکاری با همتایان ساحل عاجی به ویژه در حوزه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری‌های مشترک تأکید کرد.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، دکتر «حجت‌الله عبدالملکی» در نشست وبیناری با «امیرحسین نیک‌بین» سفیر ایران در ساحل عاج که با حضور «حامد فروزان» مدیرکل امور بین‌الملل این وزارتخانه در محل نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت مردم برگزار شد، بر همکاری با همتایان ساحل عاج تأکید کرد.

در این نشست ظرفیت‌های همکاری مجموعه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همتایان ساحل عاج به خصوص همکاری در حوزه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری‌های مشترک بررسی شد.

همچنین موضوع ایجاد خط کشتیرانی در ساحل عاج و فعال کردن کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی به صورت ویژه در این وبینار بررسی شد.

با نظر مثبت طرفین، تدوین و امضای تفاهم‌نامه همکاری در حوزه‌های آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای، تأمین اجتماعی، بیمه‌ها و نظام بازنشستگی، بهزیستی و حمایت‌های اجتماعی میان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت کار ساحل عاج نیز در دستور کار قرار گرفت.