اسم خانی در نشست مشترک با سازمان بازرسی کشور مطرح کرد:

ضرورت همکاری مستمر شرکتهای تابعه تاپیکو با سازمان بازرسی کل کشور/ ابلاغ اهداف تاپیکو در افق ۱۴۰۱ در فروردین ماه

مسعود اسم خانی، مدیرعامل تاپیکو درنشست مشترک با مدیران سازمان بازرسی کل کشور بر ضرورت همکاری مستمر شرکتهای تابعه هلدینگ تاپیکو با این سازمان تأکید کرد.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛  نشست مشترک مدیران شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) با مدیران سازمان بازرسی کل کشور با هدف گسترش و تحکیم همکاری‌های مستمر با این سازمان برگزار شد.

مسعود اسم‌خانی مدیرعامل هلدینگ تاپیکو در این جلسه که صبح امروز در سالن کنفرانس شرکت نفت پاسارگاد برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر و حضرت صاحب‌الزمان و خداقوت به کلیه همکاران در شرکت‌های زیرمجموعه گفت: مرسوم است که در پایان سال گزارش عملکرد سال گذشته ارائه شود اما باتوجه به اینکه به تازگی مسئولیت سرپرستی تاپیکو را به عهده گرفته‌ام فرصتی برای این کار وجود ندارد.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی برای اولویتهای عملیاتی گروه تاپیکو در یک ماه گذشته انجام شده و بعد از تعطیلات نوروزی هدف‌گذاری سال۱۴۰۱ با همکاری همه جانبه کلیه شرکتهای تابعه انجام خواهد گرفت.

مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز تامین با ذکر این نکته که اهمیت همکاری‌ با سازمان بازرسی کشور بر کسی پوشیده نیست از مدیران شرکت‌های زیرمجموعه خواست این همکاری‌ها را به طور مستمر حفظ کرده و به قوانین مربوط به این حوزه بطور کامل آگاه باشند.

باتقوا سربازرس شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) نیز با بیان این‌ نکته که این اولین بار است که چنین جلسه‌ای در تاپیکو و برای شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ برگزار می‌شود از اسم‌خانی بابت پیشنهاد برگزاری این جلسه با هدف ارتباط مستقیم شرکت‌ها با سازمان بازرسی به جهت تبیین اهمیت همکاری‌های مستمر با سازمان بازرسی کل کشور تقدیر و تشکر کرد.