تاکید معاون برنامه‌ریزی گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس بر تحقق تولید پتروشیمی لردگان به ۱۰۰ درصد ظرفیت تولید اسمی در سال ۱۴۰۱

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در جریان بازدید از پتروشیمی لردگان هدف از راه‌اندازی واحدهای پتروشیمی در کشور را خلق ثروت و تولید پایدار عنوان کرد و گفت: ایجاد یک واحد صنعتی با این مقیاس و توان تولید در این منطقه کم برخوردار که باعث ایجاد اشتغال پایدار، کمک به کشاورزی استان و کشور و صادرات محصول اوره با این حجم عظیم شده، نمادخودباوری و شکوفایی تولید داخل است.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی لردگان، حسن نشان‌زاده مقدم در این بازدید، به نقش جوانان بادانش و خوش‌فکر در صنعت پتروشیمی اشاره کرد و اظهار داشت: اعتماد به جوانان در تمام عرصه‌ها با موفقیت همراه بوده است.
وی تصریح کرد: امروز از پتروشیمی لردگان می‌تواند به عنوان نماد نظم در صنعت پتروشیمی یاد کرد.
نشان‌زاده با ابراز خرسندی از تولید اشتغال پایدار در پتروشیمی لردگان از بکارگیری نخبگان و جوانان متولدین دهه ۶۰ تا ۷۰ در این مجمتع، ابراز خرسندی کرد و گفت: این دیدگاه و تکیه کردن به جوانان تا این حد، در نوع خود کم نظیر است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، با تاکید بر اینکه پتروشیمی لردگان سیستم‌های مدیریت یکپارچه IMS با را با موفقیت اجرا کرده است، لزوم دریافت سیستم PSM را مورد تاکید قرار داد و گفت: در سال ۱۴۰۱ می‌بایست پتروشیمی لردگان روند رو به رشد تولید خود را ادامه دهد و تمرکز را بر رسیدن تولید به ظرفیت اسمی ۱۰۰ درصدی قرار دهد.
وی بر لزوم اجرای پروژه پایدار برق، سیستم GTG که یکی از دیگر اهداف شرکت پتروشیمی لردگان است تاکید و براهمیت اجرای آن اشاره کرد.
نشان‌زاده همچنین از اقدامات هوشمندانه شرکت در اجرای پروژه‌های زیست محیطی که هم‌اکنون در مدار پایش لحظه‌ای قرار دارد ابراز خرسندی کرد.
وی تصریح کرد: رسیدن به نقطه سوددهی سکوی جهش به سمت توسعه ایفای وظایف و اهداف در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، بهداشت، آموزش و اشتغال است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و همچنین توسعه پروژه‌های زیست محیطی را یکی از برنامه‌های زیرساختی وتوسعه محور هلدینگ خلیج فارس عنوان کرد.
در ادامه،‌ مدیرعامل پتروشیمی لردگان به همراه رئیس مجتمع نیز در نشست بررسی مسائل شرکت ضمن ارائه گزارشی از عملکرد واحدها، اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد نیروی انسانی شاغل در پتروشیمی لردگان بومی استان هستند و ایجاد این واحد صنعتی با حضور این جوانان بدون حضور حتی یک شرکت خارجی در دوران راه‌اندازی یکی از افتخارات شرکت پتروشیمی لردگان است.
محسن محمودی با تاکید بر ایجاد فضایی شاداب برای کارکنان و خانواده‌های عزیز در کنار صنعت، توسعه مسئولیت‌های اجتماعی و لزوم ایجاد استانداردهای کافی در خدمت‌رسانی به جوامع پیرامونی را یکی از بهترین مدل‌های پیشرفت در توسعه و آبادانی کشور برشمرد و پتروشیمی لردگان را با هدف رسیدن به این مهم مورد اشاره قرار دارد.