انتصاب جدید در شستا

عضو جدید هیات مدیره هلدینگ انرژی شستا منصوب شد.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛

ابراهیم بازیان سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی در حکمی، ابوالقاسم احمدی مهر را به‌عنوان عضو جدید هیات مدیره هلدینگ انرژی منصوب کردند.

مراسم معارفه ابوالقاسم احمدی مهر به‌عنوان عضو جدید هیات مدیره هلدینگ انرژی با حضور مصطفی زه تابیان عضو هیات مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل شستا، معبود عباس زاده معاون امور هلدینگ‌های شستا و رضا افتخاری مدیرعامل هلدینگ انرژی برگزار شد.

بر اساس این گزارش مصطفی زه‌تابیان قائم‌مقام مدیرعامل شستا در این نشست با اشاره به سیاست‌های شستا در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و نگاه به توسعه انرژی و رفع نیازهای کشور در این زمینه گفت:

راهبرد اصلی در هلدینگ انرژی باید تشکیل کمیته‌های تخصصی و سازماندهی دقیق باشد، تا بسیاری از مشکلات حوزه انرژی کشور را مرتفع سازیم.

وی افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند نقش مهمی را درروند توسعه صنعت برق ایفا کنند، شرکت‌های تابعه هلدینگ انرژی می‌توانند با استفاده از ظرفیت آن‌ها بسیاری از نیازهای صنعت برق را تأمین کنند.

شایسته ذکر است در پایان جلسه، حکم انتصاب جناب آقای ابوالقاسم احمدی مهر عضو جدید هیات مدیره این شرکت به ایشان اهدا و از زحمات دکتر یوسف کاظمی رییس سابق هیات مدیره این هلدینگ تقدیر به عمل آمد.