«نوروزیان» سرپرست معاونت پشتیبانی و تأمین منابع مالی شستا شد

آیین تکریم و معارفه معاونت پشتیبانی و تأمین منابع مالی سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی برگزار و مهدی نوروزیان به‌عنوان سرپرست این معاونت معرفی شد.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ در این مراسم که با حضور ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی و معاونین شستا برگزار شد از علی ندرلو سرپرست سابق این معاونت تقدیر به عمل آمد و مهدی نوروزیان به‌عنوان سرپرست جدید معارفه شد.

ابراهیم بازیان مدیرعامل شستا در این مراسم با اشاره ارتقای شفافیت در گزارشات مالی گفت: انتظار می‌رود در این دوره، متنوع سازی روش‌های تامین مالی در مجموعه شستا و شرکت‌های تابعه، ارتقای شفافیت با تهیه و انتشار به هنگام انواع گزارشات مالی، بررسی، پیشنهاد و پیگیری اجرای برنامه‌های مربوط به کنترل و کاهش هزینه‌ها در شستا و هلدینگ های تابعه و گسترش تعامل با بانک‌ها در جهت به‌روزرسانی تعهدات بانکی و کاهش بهای تمام‌شده تسهیلات گروه به‌صورت ویژه پیگیری و اجرایی شود.

شایسته ذکر است مهدی نوروزیان سابقه حضور و فعالیت در نهاد ریاست جمهوری، سازمان تأمین اجتماعی، سازمان بیمه خدمات درمانی، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، سازمان بیمه سلامت را در کارنامه کاری خود دارد.