حضور ۱۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه صنعت نفت + راهنمای موضوعی

در بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت که ۲۳ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، بیش از ۱۲۰۰ شرکت حضور دارند و بر این اساس برای جانمایی این شرکت‌ها حدود ۴۰ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی اختصاص داده شده است.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ 

در بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت که ۲۳ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، بیش از ۱۲۰۰ شرکت حضور دارند و بر این اساس برای جانمایی این شرکت‌ها حدود ۴۰ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی اختصاص داده شده است.

مجید بوجارزاده، مدیر بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت در این باره گفت: در این دوره با توجه به شعار سال، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور حضور پررنگی در نمایشگاه دارند و در این مسیر نیز تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهایی به امضا خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در چهار روز برگزاری نمایشگاه صنعت نفت، نشست‌های تخصصی متعددی با حضور مدیران ارشد صنعت نفت و مدیران شرکت‌های توانمند بخش خصوصی برگزار خواهد شد، ادامه داد: نیاز صنعت نفت به سرمایه‌گذاری و مشارکت در پروژه‌ها از یک سو، همچنین نیاز روزافزون به استفاده از توان شرکت‌های فنی و دانشی برای حل مسائل و افزایش بهره‌وری سبب شده است در نمایشگاه بیست‌وششم، آخرین پیشرفت‌ها و پیشنهادهای شرکت‌های توانمند بخش خصوصی برای کمک به صنعت نفت مطرح شود.

حضور مسئولان ارشد کشوری، فعالان صنایع مختلف، مدیران ارشد پولی و بانکی، سفرای کشورهای خارجی و … از دیگر نکات مهم برگزاری نمایشگاه بیست‌وششم است.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران در این زمینه اظهار کرد: به رسم هر ساله آیین آغاز به‌کار نمایشگاه با حضور مهمانان ارشد کشوری، نمایندگان مجلس و مدیران ارشد صنعتی روز جمعه، ۲۳ اردیبهشت‌ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت برگزار خواهد شد.

بوجارزاده ادامه داد: با تأکید وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این دوره نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور حضور پررنگی دارند و امید است این گردهمایی چهارروزه روند همکاری‌های بخش خصوصی و دولتی با هدف افزایش بهره‌وری و توسعه صنعت نفت را بیش از پیش تقویت کند.

بر اساس این گزارش، بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت دانش‌بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی» روزهای ۲۳ الی ۲۶ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

راهنمای موضوعی سالن‌ها

در نمایشگاه بیست‌وششم صنعت نفت، سالن ۵ شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، سالن ۶ اعضای انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران، سالن ۷ اعضای اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی، سالن ۸ و ۹ شرکت ملی نفت ایران و صنایع بالادستی نفت، سالن ۱۰ و ۱۱ شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز علمی، پارک‌های علم و فناوری، استارت‌آپ‌ها و دانشگاه‌ها، سالن ۱۲ و ۱۳ ایمنی و خدمات عمومی، سالن ۲۷ ماشین‌های دوار، سالن ۳۱ اعضای انجمن تجهیزات صنعت نفت، سالن ۳۵ برق الکترونیک، ابزار دقیق و مخابرات، سالن ۳۸ شرکت ملی گاز ایران، شیرآلات صنعتی، لوله و اتصالات، فولاد و ورق و پاویون‌های کشوری، سالن A۳۸ لوله و اتصالات، عایق و نسوز؛ رنگ و پوشش، جوش و برش، سالن B۳۸ شرکت ملی صنایع پتروشیمی و صنایع مرتبط و مواد شیمیایی، سالن ۴۰ برق الکترونیک و ابزار دقیق، مخابرات و اتوماسیون، سالن ۴۱ صنایع پایین‌دستی پتروشیمی و پالایشی، خدمات و تجهیزات آزمایشگاهی و سالن ۴۴ تجهیزات فرآیندی و مکانیکی، برق و پاویون‌های کشوری را میزبانی خواهد کرد.