معاون اقتصادی رئیس جمهوری:

صنایع بالادست و پایین‌دست نفت نوآوری‌های مطلوبی دارند

معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری گفت: خوشبختانه آنچه در نمایشگاه نفت مشاهده می‌شود این است که ما چه در صنایع بالادست و چه پایین‌دست نوآوری‌های مطلوبی داشته‌ایم.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛

محسن رضایی امروز (دوشنبه، ۲۶ اردیبهشت ماه) در حاشیه بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با خام‌فروشی نمی‌توان تولید ثروت داشت، گفت: ما باید صددرصد نیازهایمان را خودمان تولید کنیم و در نوآوری‌ها نیز خودکفا شویم.

وی افزود: نمایشگاه بین‌المللی نفت این حسن را دارد که پیشرفت‌های فنی کشور (در حوزه نفت) را معرفی می‌کند و از آنجا که در این باره شناخت به‌دست می‌آید در صنعتی‌سازی سرعت بیشتری خواهیم گرفت.

معاون اقتصادی رئیس جمهوری اظهار کرد: خوشبختانه آنچه اینجا مشاهده می‌شود این است که چه در صنایع بالادست و چه پایین‌دست نوآوری‌های خوبی پدید آمده است، البته در ابتدای راه قرار داریم که امیدواریم در سال‌های آینده با شتاب بیشتری صنعتی‌سازی انجام شود که ما بتوانیم ثروت خود را خودمان تولید کنیم و آن را در اختیار داشته باشیم.

شایان یادآوری است معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری امروز با حضور در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از شرکت‌های مستقر در این نمایشگاه و شرکت‌های دانش‌بنیان بازدید کرد و از تازه‌ترین تولیدات و فعالیت‌های آنها مطلع شد.