ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان شد

طی حکمی از سوی دکتر امیرحسین نادری سرپرست هلدینگ صدرتامین، ایرج رخصتی به عنوان مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان منصوب شد.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛

در این حکم آمده است:

نظر به تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی، به عنوان مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان منصوب می‌شوید تا با هماهنگی سایر اعضاء محترم هیئت مدیره، ضمن رعایت جوانب شرعی و قانونی و استفاده از تمام ظرفیت‌های شرکت، نیروهای ارزشمند و متخصص در راستای تحقق اهداف شرکت اهتمام ورزید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات حضرت بقیه‌الله اعظم (ارواحنا له الفدا) با روحیه انقلابی، پاکدستی، فسادستیزی و اهتمام به مفاد <<عهدنامه مدیران دولت مردمی>> و تحقق <<عدالت و پیشرفت>> و رفع <<فقر و تبعیض>> و به‌کارگیری تمام استعداد و توان خود در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها با رعایت اصل صرفه‌جویی، ارتقاء بهره‌وری و افزایش کارایی و اثربخشی، بازدهی حداکثری منابع و سرمایه‌های شرکت، به لحاظ حفظ منافع و اصل امانت‌داری، مصالح کلیه سهامداران خصوصاً کارگران و بیمه‌شدگان عزیز در جهت نیل به پیشرفت روزافزون و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

شایان ذکر است رخصتی عضو و رئیس هیات مدیره شرکت نسوز ایران از شرکتهای زیر مجموعه هلدینگ شستا از سال ۹۶ تا کنون و سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان از ۹ بهمن ماه سال گذشته تا کنون می باشد.

وی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت برنامه ریزی و کارشناسی مهندسی برق است از سال ۷۳ در ذوب آهن اصفهان در سمت های مختلف خدمت نموده و به عنوان کارشناس رسمی دادگستری نیز فعالیت دارد.

مهندس رخصتی در سوابق کاری خود، سمت هایی همچون معاون خرید ( ۹۶ – ۹۷ ) ، مدیرعامل شرکت تارابگین ( ۹۴ – ۹۶ )، مدیر ارشد ایمنی، بهداشت و محیط زیست ( ۹۲ – ۹۴ )، مدیر ارشد اجرایی ( ۸۹ – ۹۲ ) ، مدیر پروژه کک سازی ( ۸۵ – ۸۹ ) ، مدیر پروژه نیروگاههای توازن ذوب آهن اصفهان ( ۸۴ – ۸۵ ) و… را تجربه نموده است.