تلفیق جوانی، نخبگی، تجربه اجرایی و جهادی؛

علی عسکری احکام ۴ مدیرعامل شرکت‌های تابعه را ابلاغ کرد

گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس -که دوران جدیدی از مدیریت را تجربه می‌کند- در مسیر تحولی خود با نگاه بر افزایش تولید، سودآوری و پیشرفت بیش از پیش در عرصه جهانی، چهار مدیرعامل جدید شرکت‌های تابعه خود را شناخت. 

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ دکتر علی عسکری در احکام جداگانه‌ای، «دکتر رشید قانعی» را به عنوان مدیرعامل پترول، «دکتر سپهدار انصاری نیک» را به عنوان مدیرعامل پتروشیمی بندر امام، «مهندس محمدرضا کریمی» را به عنوان مدیرعامل پتروشیمی اروند و «دکتر حامد تجلی زاده» را به عنوان مدیرعامل شرکت ان. پی. سی اینترنشنال منصوب کرد؛ چهره‌هایی که در صنعت پتروشیمی و مجامع دانشگاهی شناخته شده هستند.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در این احکام، با قدردانی از زحمات و تلاش‌های خالصانه مدیران سابق این مجموعه ها، ابراز امیدواری کرده مدیران جدید به پشتوانه نخبگی، نیروی جوانی و داشتن تخصص و تجربه مفید و موفق مرتبط با حوزه مأموریت، در زمینه تحقق شعار سال و ارتباط سازنده و مناسب با شرکت‌های دانش بنیان، استفاده از فناوری‌های نوین در افزایش کمیت و کیفیت محصولات تولیدی و نیز به کارگیری نیروهای نخبه جوان و جهادی و استعدادها و ظرفیت‌های درون‌زا اهتمام جدی داشته باشند.