بازدید معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ خلیج فارس از نمایشگاه صنایع دستی بندرماهشهر

حسن نشان زاده مقدم معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ خلیج فارس از نمایشگاه صنایع دستی بندرماهشهر بازدید کرد.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ حسن نشان زاده مقدم معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ خلیج فارس در بازدید از نمایشگاه صنایع دستی بندرماهشهر اظهار کرد: هلدینگ خلیج فارس به عنوان مجموعه ای با ۸ پتروشیمی به انضمام شرکت آموزشی ره آوران فنون و عملیات غیرصنعتی در بندرماهشهر سهم قابل توجهی از مسئولیت های اجتماعی در این منطقه را بر دوش دارد.

معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ خلیج فارس خاطرنشان کرد: تعامل سازنده و اعتماد متقابل بین مدیران صنعت و مسئولین اجرایی شهرستان بندرماهشهر در این زمان بیش از هر زمان دیگر است، این مورد باعث خوشحالیست تا بتوان در راستای رفع مشکلات، رفاه مردم و ایجاد زیرساخت های اساسی قدم های مهمی برداشت.

حسن نشان زاده مقدم ابراز داشت: از تلاش های جناب بندری فرماندار محترم و خانم عبادی رییس میراث فرهنگی در خصوص مسائل فرهنگی، میراث و گردشگری شهر تشکر کرده و اعلام میکنم هلدینگ خلیج فارس از برنامه های میراث فرهنگی بندرماهشهر حمایت قاطع خواهد داشت.

سارا عبادی رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری بندرماهشهر در خصوص حضور معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ خلیج فارس در نمایشگاه صنایع دستی بندرماهشهر گفت: از جناب اقای نشان زاده مقدم بابت تمام حمایت هایی که از میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان در زمان حضورشان در بندرماهشهر و اکنون که به عنوان یکی از مدیران ارشد هلدینگ خلیج فارس داشته اند کمال تشکر را دارم.

عبادی افزود: گسترش صنایع دستی و ارتقای میراث فرهنگی بندرماهشهر حاصل حمایت های مدیران صنعت از جمله جناب اقای نشان زاده مقدم بوده و از حضورشان در این نمایشگاه کمال تشکر را داریم.