جلسه تکریم و معارفه مدیر سابق و سرپرست جدید مدیریت منطقه قشم برگزار شد

جلسه تکریم مهندس محمودرضا حقیقی مدیر سابق و معارفه مهندس محمد آتیار سرپرست جدید مدیریت منطقه عملیاتی قشم با حضور دکتر علیرضا مهدی‌زاده مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران و جمعی از مدیران این شرکت برگزار شد.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛به نقل از روابط عمومی منطقه عملیاتی قشم، پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، پخش سرود جمهوری اسلامی و سرود شرکت نفت فلات قاره ایران، مهندس فرود حقیقی مدیر سابق منطقه قشم ضمن خوش‌آمدگویی به حضار و بیان مختصری از اقدامات انجام شده و پروژه‌های در دست اقدام و نیز تشکر از همکاری کارکنان خدوم منطقه در مدت حضورش به عنوان مدیر، به بیان توانمندی‌های فنی و دانش کاری مهندس آتیار پرداخته و ابراز امیدواری نمود با همراهی کارکنان و مدیریت کارآمد آقای آتیار ضمن به ثمر رسیدن پروژه‌ها شاهد رشد و شکوفایی بیشتر منطقه قشم باشیم. وی از پیشگاه الهی برای همگان آرزوی توفیق در ادامه خدمت را مسئلت نمود.

سپس مهندس آتیار سرپرست مدیریت منطقه قشم ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیرعامل و هیئت مدیره و تشکر از مهندس فرودحقیقی، با بر شمردن معانی نهفته در سرود شرکت نفت فلات قاره، همچنین  پتانسیل‌های نفت و گاز منطقه که امکان رشد و افزایش فعالیت‌ها را فراهم می‌سازد، ابراز امیدواری کرد با همدلی و تلاش همکاران در مسیر به فعلیت درآوردن ظرفیت‌های بالقوه، منطقه قشم را به جایگاهی که شایسته آن است، برسانند.

سپس دکتر مهدی‌زاده مدیرعامل شرکت با تشکر از پذیرش مسئولیت آقایان آتیار و فرود حقیقی، برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نمود. وی همچنین با قدردانی از تلاش و کوشش کارکنان خدوم منطقه قشم، توفیق همگان را در انجام وظایف محوله مسئلت کرد. سپس حکم مسئولیت آقای آتیار توسط مدیرعامل به ایشان اهدا گردید.

در پایان نمایندگان واحدهای منطقه، هدایایی به نشانه قدردانی و پاسداشت خدمات ارزشمند مهندس فرودحقیقی در مدت مسئولیت اهدا نمودند. پس از پایان جلسه مدیرعامل، هیئت همراه، مدیران سابق و جدید و روسای واحدها به جلسه کاری رفته و در خصوص مسائل جاری منطقه گفتگو نمودند.

در این جلسه موضوعات جاری و مسائل و مشکلات منطقه عملیاتی قشم مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.

گفتنی است، در این برنامه، آقایان کریمی‌جعفری معاون مدیرعامل، سالاری مدیر امور تولید، شهریاری سرپرست روابط عمومی و محمدی گنجارودی رئیس برنامه‌ریزی تعمیرات، مدیرعامل شرکت را همراهی می‌کردند.