حضور مدیرکل صمت‌ خراسان رضوی در غرفه پتروشیمی اروند

مدیرکل صمت‌ استان خراسان رضوی با حضور در غرفه شرکت پتروشیمی اروند در چهاردهمین دوره نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک و رنگ و رزین در مشهد مقدس، حمایت‌های پتروشیمی اروند در حمایت از شرکت‌های داخلی را قابل تقدیر دانست.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند، در این دیدار که در غرفه‌ی شماره B26 پتروشیمی اروند برگزار شد، معاون رییس مجمع و رییس کمیته ساخت داخل این شرکت با بیان اینکه اولویت شرکت پتروشیمی اروند در تامین قطعات و یا عرضه محصولات، شرکت‌های داخلی بوده اظهار داشت: نه تنها در تامین قطعاتی که در کشور تولید می‌شوند، بلکه با تفاهم‌ها و قراردادهایی که داشته‌ایم، حتی ساخت تجهیزات تخصصی خود را نیز به شرکت‌های دانش‌بنیان سپرده‌ایم و به سمت تبدیل به شرکت کاملا ایرانی حرکت‌ می‌کنیم.

خسروی افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان قدرتمندی را نیز در استان خراسان رضوی داشته‌ایم که تلاش کرده‌ایم تا از ظرفیت‌های موجود بیشترین بهره را ببریم تا وابستگی خود به شرکت‌های خارجی را به صورت کامل قطع کنیم.

در ادامه این نشست؛ امیررضا رجبی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی با تشریح وضعیت شرکت‌های این استان، حمایت پتروشیمی اروند از صنایع استان خراسان رضوی را ارزشمند خواند و خواستار همکاری بیشتر بین شرکتهای این استان و پتروشیمی اروند شد.