مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام معارفه شد

صبح امروز سید غلامحسین گرشاسبی که سابقه‌ای درخشان در تحولگرایی و نوآوری در کارنامه کاری خود دارد، در مراسمی به عنوان مدیرعامل جدید پتروشیمی ایلام معارفه شد.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛به نقل از روابط عمومی پتروشیمی ایلام، این آیین در محل مجتمع پتروشیمی ایلام و با حضور علی علیرضا‌نژاد عضو هیات مدیره پترول انجام شد.

گفتنی است،‌ گرشاسبی که حکم رشید قانعی مدیر عامل پترول به عنوان مدیرعامل جدید پتروشیمی ایلام منصوب شده، رسما کار خود را آغاز کرد.
گرشاسبی پیش از این مشاور عالی و نماینده تام الاختیار مدیرعامل پتروشیمی ایلام در امور اجرایی و منابع انسانی،‌ مدیرعامل پتروشیمی لرستان، مدیرعامل شرکت رایان پلیمر ایرانیان، مدیرعامل پیشگامان توسعه مایع‌سازی گاز پاس هرمز، مجری طرح توسعه فازهای ۲۰ و ۲۱ پارس جنوبی و مدیر مهندسی و ساختمان شرکت نفت و گاز پارس و رییس بهره‌برداری مجتمع پتروشیمی جم بوده است.
این دانش آموخته مهندسی شیمی از دانشکده فنی دانشگاه تهران که از سال ۱۳۶۸ در پتروشیمی اراک کار خود را آغاز کرد، در دوران حضور خود در پتروشیمی ایلام نقشی محوری در تولید DMDS در این مجتمع و رساندن این پتروشیمی به ظرفیت تولید داشته است و به عنوان مدیری نوآور،‌ خلاق و تحول‌گرا در این صنعت شناخته می‌شود.