مجمع عمومی عادی سالیانه تاپیکو در سال مالی منتهی به 31 اردیبهشت 1401 برگزار شد

بازدهی ۸۸ درصدی سهام تاپیکو در یک سال گذشته

مجمع عمومی سالیانه تاپیکو در سال مالی منتهی به 31/02/1401 برگزار و ۹۱ درصد سود سهام این شرکت تقسیم شد.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ به نقل از روابط عمومی تاپیکو، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) امروز یکشنبه ۳۰ مرداد با حضور سهامداران این شرکت در مجموعه تلاش برگزار شد.

دکتر مسعود اسم خانی، مدیرعامل تاپیکو در این مجمع اعلام کرد سود مالی تلفیقی این هلدینگ در سال مالی اخیر بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان بوده است. بر اساس گزارش اسم خانی درآمد عملیاتی این هلدینگ ۶۸ درصد، سود خالص تلفیقی تاپیکو ۵۸ درصد و سود خالص این شرکت نیز ۲۶ درصد نسبت به سال مالی گذشته افزایش داشته است.
در مجمع عمومی عادی سالیانه تاپیکو در سال مالی منتهی به ۳۱/۲/۱۴۰۱ از بابت هر سهم مبلغ ۲۱۵۰ ریال سود تقسیم شد. همچنین سهام شرکت تاپیکو از ابتدا تا انتهای سال مالی با احتساب سود نقدی ۸۸ درصد بازدهی داشته است.
مدیرعامل تاپیکو همچنین با ارائه گزارشی، از منشور پروژه ها و برنامه های سرمایه گذاری این شرکت تا افق ۱۴۰۵ رونمایی کرد. بر اساس این منشور، هلدینگ تاپیکو ۸۳ پروژه یک تا ۵ ساله به ارزش ۱۶۰ هزار میلیارد تومان در دست اجرا دارد.
اسم‌خانی خاطرنشان کرد: اولویت محوری تاپیکو شامل انجام فعالیت های اقتصادی با رعایت اصول قانونمندی ، شفافیت عملکرد، پاسخگویی و پایبندی به مسئولیت‌های اجتماعی با هدف تامین بیشترین ارزش برای ذی نفعان و ایجاد توسعه پایدار می باشد.