تصمیم هوشمندانه تاپیکو در ابقای محمدجواد بدری به عنوان مدیرعامل پتروشیمی فن آوران

مدیرعامل تاپیکو در حکمی، محمدجواد بدری مدیرعامل پیشین پتروشیمی فن‌آوران را بار دیگر به عنوان مدیرعامل این شرکت پتروشیمی منصوب کرد.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی فن آوران به نقل از روابط عمومی هلدینگ سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، با تصمیم هیات مدیره تاپیکو، مهندس محمدجواد بدری که از سال ۱۳۹۷ سکان هدایت پتروشیمی فن آوران را بر عهده داشت، بار دیگر به عنوان مدیرعامل این شرکت پتروشیمی منصوب شد.

محمدجواد بدری ابتدای امسال از سمت خود به عنوان مدیرعامل شرکت پتروشیمی فن‌آوران استعفا داد و به عنوان مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه از شرکت های تابعه هلدینگ پتروفرهنگ مامور گردیده بود که با این تصمیم تاپیکو، استعفای وی ملغی و مجددا به عنوان مدیرعامل شرکت پتروشیمی فن آوران، سکان هدایت این تولید کننده مطرح متانول و اسید استیک را در دست گرفت. این تصمیم به دلیل توانمندی و سابقه این مدیر جهادی و انقلابی در جهت کنترل و کاهش ریسک های پیش روی شرکت در پی افزایش نرخ خوراک و یوتیلیتی و شرایط حاکم بر بازار جهانی متانول اتخاذ شده است.
بدری بیش از ۲۴ سال سابقه فعالیت در صنعت پتروشیمی را در کارنامه کاری خود دارد که ۱۸ سال آن در حوزه تولید متانول بوده است.
وی از ابتدای عملیات نصب و راه‌اندازی پتروشیمی فن آوران در سال  ۱۳۸۰ در این شرکت حضور داشته و در سمت هایی همچون سرپرست نوبتکاری متانول تا ریاست مجتمع و مدیرعاملی این شرکت را در سوابق کاری خود دارد.
گفتنی است در دوران مدیریت بدری در این شرکت پتروشیمی، دستاوردهایی همچون کسب بالاترین سود سهام تاریخ فعالیت شرکت، حضور در جایگاه ۱۰۰ شرکت برتر به انتخاب IMI 100 برای ۴ سال متوالی و کسب رتبه نخست بالاترین بازده فروش در گروه پتروشیمی در این رویداد، ثبت بالاترین رکورد تولید اسید استیک روزانه و بیشترین تولید این محصول در سال، انتخاب به عنوان رتبه برتر برای هشت سال متوالی در همایش صنعت سبز، انجام بیش از ۱۰ اورهال موفق و تعویض راکتور واحد اسید در شرایط تحریم، دستاوردهای بی شمار در حوزه مدیریت منابع انرژی به ارزش بیش از ۵۱۰۸ میلیارد ریال و دستاوردهای ویژه در حوزه خودکفایی به ارزش بیش از ۱۲.۵ میلیون یورو برای این شرکت پتروشیمی به دست آمده است.