موقعیت «امام رضا (ع)» شرکت پتروشیمی اروند میزبان هزاران زائر اربعین

موقعیت «امام رضا (ع)» شرکت پتروشیمی اروند طی روزهای منتهی به اربعین حسینی میزبان هزاران زائر اباعبدالله الحسین (ع) است.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند، از بندرامام خمینی (ره) که به سمت آبادان می‌رویم؛ کمی بعد از جاده‌ی معروف به قدم‌گاه‌ و درست مقابل سایت نمک شرکت پتروشیمی اروند، حال و هوای کربلا جاری‌ست.

اینجا موقعیت موکب خادمین حسینی‌ شاغل در شرکت پتروشیمی اروند است.

در این موکب که با همت کارکنان شرکت در یکی از مسیرهای اصلی منتهی به مرز شلمچه برپا شده است، روزانه به هزاران زائر اباعبدالله الحسین (ع) به صورت ۲۴ ساعته خدمت‌رسانی می‌شود.

در موکب شرکت پتروشیمی اروند؛ خادمین با همکاری شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی، روزانه بیش از ۴۵۰۰ پرس غذای گرم در ۳ وعده توزیع می‌کنند و با هزاران لیتر آب و شربت و چای و قهوه‌ی عربی از زائرین اباعبدالله میزبانی می‌کنند.

هنگامی که به موقعیت میرسیم؛ بوی دود و نوای حسینی و شلوغی مسیر، هر عاشق به اهل بیت را به یاد کربلا و مشایه‌ می‌انداز‌د.

کمی که جلوتر می‌رویم؛ نمازخانه‌ی بزرگ با سیستم‌های سرمایشی و محل استراحت در کنار خدمات دیگر توجهات را به خود جلب می‌کند.

زائرینی که برای استراحت دور‌هم‌گرد آمده‌اند، با رطب و ساندویچ فلافل که گویی بین زائران‌ طرفداران زیادی دارد و در طول شبانه روز به بیش از ۲۰۰۰ ساندویچ گرم و ده‌ها کیلو رطب می‌رسد پذیرایی می‌شوند.

در اینجا، مسیولیت سازمانی جایی ندارد، مدیران و کارگران و کارمندان همه در حال خدمت رسانی به زائرینی‌ هستند که بوی کربلا می‌دهند.

آری؛ اینجا بوی کربلا می‌آید…

موقعیت امام رضا (ع) شرکت پتروشیمی اروند – جاده بندرامام خمینی (ره) – شادگان – آبادان