اطلاعیه‌های کدال؛ پایان مهر ۱۴۰۱

سامانه کدال بورس پایگاه اطلاعات جامع شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس است که به‌ عنوان سازمان اطلاع‌رسانی ناشران نیز شناخته می‌شود. ناشران که همان شرکت‌های عضو بازار مالی بورس، فرابورس و صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستند، موظف به ارائه گزارش‌های دوره‌ای ماهانه، سه ماه و سالانه و انتشار اطلاعات موثق در سایت کدال هستند.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ در جدید ترین اطلاعیه کدال آمده است که سازمان بورس با عدم پاسخگویی نماد فارس در خصوص علت تخطی از الزامات دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار مواجه شده و به این نماد یک بار دیگر فرصت داده شد تا به جهت رعایت دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار اقدامات لازم را انجام دهد. همچنین نماد کترام هم از سهامدارانش درخواست تکمیل مشخصات کرد.

در بخش افشای اطلاعات با اهمیت روز قبل در سامانه کدال نمادهای پیمان، ولغدر، ومدیر، تجلی و شفارس توضیحاتی در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده در سامانه کدال را مطرح کردند.

نماد شرکت مهندسی و حمل و نقل پتروشیمی از عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده فروش ۱۶ دستگاه ماشین آلات راهسازی خبر داد. همچنین نماد بانک شهر نیز از عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده فروش ۱۳۹ رقبه از املاک مازاد این بانک گفت.

نماد پتروشیمی خراسان هم اعلام کرده است که شروع مجدد فعالیت متوقف شده قبلی و انجام تعمیرات اساسی در واحد کریستال ملامین از سر گرفته شده است.

نماد شتران نیز از شرکت در مزایده عرضه ۱۲ درصد از سهام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به صورت عمده خبر داده است و اعلام کرده است که به منظور شرکت در عرضه عمومی ۱۲ درصد از سهام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به صورت عمده (مدیریتی غیر کنترلی) اسناد و مدارک مورد نیاز تحویل مراجع ذیربط گردید.

نماد سرمایه گذاری ومهان هم  مدارک و مستندات انتشار اوراق اجاره را در سامانه کدال بارگذاری کرد و  شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان نیز از تعهدپذیره نویسی و بازارگردانی اوراق اجاره سهام شرکت گروه توسعه مالی مهرآیندگان – ومهان –  خبر داده است.

اما نماد حفارس طبق مصوبه کارگروه آرد و نان استان اراک، کرایه حمل آرد را از ۶ هزار تومان به ۸ هزار تومان افزایش داد.

اما نماد خریخت از افزایش نرخ فروش محصولات گفت است و اعلام کرده که طبق مجوز افزایش نرخ فروش محصولات ، نرخ محصولات ارسالی به شرکت محور خودرو۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

نماد ویسا هم از تغییرات با اهمیت در عملکرد شرکت های تحت کنترل خود خبر داده است.

اما نماد بالبر به همراه نمادهای پکویر، بیملا و تفیرو از سهامداران خود برای شرکت در مجمع عمومی دعوت کردند .

نماد های درازک و کاذر نیز اطلاعیه زمان بندی پرداخت سود نقدی خود را در سامانه کدال بارگذاری کردند.

در بخش اطلاعیه های افزایش سرمایه نیز نماد وفتخار به همراه نماد های‌وب از تصمیم هیئت مدیره به انجام افزایش سرمایه تفویض شده در مجمع فوق العاده خبر دادند و نماد خکار پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه را مطرح نموده است. همچنین نماد فجام از اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه خبر داد.