پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی مارون بمناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: مدیرعامل پتروشیمی مارون بمناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر در پیامی سالگرد این روزهای تاریخ ساز را تبریک گفت.

انقلاب ما انفجار نور بود. حضرت امام خمینی (ره)

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

دهه مبارک فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد.

پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات ملت مسلمان ایران است، انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوهمند حماسه‌ای است که در ۲۲ بهمن، روز پیروزی حق بر باطل و روز رهایی ملت بزرگ ایران، اسلام تولدی دوباره یافت و اندیشه معنوی و پاکی که از طریق انقلاب در قلب تاریخ رسوخ کرد.

امروز در جای جای میهن عزیزمان؛کارکنان خدوم صنعت پتروشیمی کمرهمت به آبادانی این سرزمین بسته اند تا براساس وظیفه ملی، با تلاش و همدلی در کنار هم، آینده بهتری را برای کشورمان رقم زنند.

اینک در طلیعه چهل و یکمین سال عزت، آزادی، توسعه و پیشرفت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل، فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون تلاشگران صنعت پتروشیمی را در خدمتگزاری به ملت شریف و غیور ایران را خواستارم.

عبدالمجید محمدی
مدیرعامل پتروشیمی مارون