برگزاری گردهمایی رزمندگان و خانواده شهدای بندرماهشهر به میزبانی پتروشیمی امیرکبیر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر با برگزاری نشست رزمندگان و خانواده شهدا و ایثارگران در پتروشیمی امیرکبیر طی آئینی با حضور سردار عبدالرضا قاسمی زاده، سردار بختیاروند، آقای حسینی رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان بندرماهشهر و مدیران این شرکت از ۱۰خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان بندرماهشهر و مادر شهید بهنام محمدی شهید ۱۳ ساله ماهشهری تجلیل شد، همچنین در این مراسم از جلد اول کتاب سرافزاران ابدی که شامل زندگینامه، خاطرات و عکس های شهدای بندرماهشهر می باشد، رونمایی شد.

در ابتدای مراسم مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت ضمن خوش آمدگویی به ایراد سخنانی در رابطه با جایگاه و منزلت خانواده شهدا و ایثارگر و لزوم زنده نگاه داشتن یاد و خاطره این عزیزان، پرداختند.
خاطره گویی آقای ابراهیمی رزمنده هشت سال دفاع مقدس ماهشهری و تجلیل از ۴ نفر از کارکنان هنرمند (حبیب رحیمی، امید اختری، محمدعلی الویان و عباس عساکره) که تمثالی از شهید سردار سلیمانی را در ورودی مجتمع به تصویر کشیدند، از دیگر بخش های این برنامه بود.
با شهادت سردار سلیمانی هنگامه عجیبی در دنیا رخ داد
سردار عبدالرضا قاسمی زاده در این گردهمایی به میزبانی پتروشیمی امیرکبیر اظهار کرد: حضور ۲۵ میلیون نفری مردم در مراسم  تشیع سردار سلیمانی امری غیرعادی است، با این وجود به طور قطع امام زمان بر پیکر سردار گریسته است‌ که اینچنین باشکوه مردم حضور پیدا کردند، در گام دوم انقلاب با خونی که ریخته شد هنگامه عجیبی در دنیا رخ داد، اگر اراده مردم در مسیر اراده خداوند متعال قرار گیرد همه چیز میسر خواهد شد.
وی افزود: گام دوم انقلاب اسلامی ما که یه گام موثر و حماسه آفرینی است، به جهت اینکه  با شجاعت توامان بود، به وقوع پیوست، در واقع در این گام معجزه قرن رخ داده است که ان شالله در گام دوم با یاری خداوند منان، قدم های بزرگتری برداشته شود چرا که دیدیم چگونه خون شهید سردار سلیمانی برای دشمنان ما کفایت کرد.
سردار قاسم زاده با بیان اینکه به لطف خون شهدای ما، آمریکایی ها خوار و ذلیل شدند عنوان کرد: به طور مثال وقتی ناو آمریکایی به سمت کشوری می آید، آن حکومت کارش تمام است اما شاهد بودیم که چگونه عکس این موضوع برای کشور ما اتفاق افتاد، از این رو به شکرانه این نعمت خدا، به لطف خدا و به قدرت بازوان شما رزمندگان و دلاورمردان با قدرت به مسیر خود ادامه می دهد.
یادگار هشت سال دفاع مقدس در پایان با بیان خاطرات از دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: این دست غیب خداوند است، باید باور ما بیشتر از این شود، این انقلاب انفجار نور بود، پیروزی هایی که خداوند با دست خود رقم زد.
پتروشیمی امیرکبیر در زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران به خوبی ایفای نقش کرده است
سردار سیف الله بختیاروند در ادامه این برنامه عنوان کرد: اگر انقلاب نبود، معلوم نبود چه سرنوشتی در انتظار ما بود، جایگاه و منزلت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست که الحمدالله در شهرستان بندرماهشهر به خوبی به آن پرداخته شد.
وی افزود: درسال جاری به یاری خداوند و حمایت مدیریت محترم پتروشیمی امیرکبیر موفق به چاپ جلد اول زندگینامه شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان بنرماهشهر از حرف الف تا سین شدیم که در سال پیش رو جلد دوم این کتاب نیز از حروف سین تا حرف آخر نیز به چاپ خواهد رسید.
رزمنده هشت سال دفاع مقدس در ادامه به دیگر اقدامات انجام شده برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا اشاره کرد و گفت: وب سایت شهدای استان خوزستان نیز به زودی رونمایی خواهد شد که در آن تمامی اطلاعات شهدا درج خواهد شد، گام بعدی چاپ کتاب نقش بندرماهشهر در هشت سال دفاع مقدس است که در سال آینده به یاری خداوند به چاپ خواهد رسید.
سردار بختیار وند در پایان عنوان کرد:  مجموعه پتروشیمی امیرکبیر و غلامپور حمایت های زیادی برای زنده نگاه داشتن یاد شهدا به ویژه چاپ کتاب در این زمینه داشتند  و به خوبی به ایفای نقش پرداخته اند که صمیمانه قدردانی می شود.