چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست آغاز به‌کار کرد

چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست با شعار «کسب‌وکار جهانی» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.

به گزارش نفیرنفت | خبرگزاری صنعت نفت ایران؛ دوره چهاردهم نمایشگاه ایران پلاست صبح امروز (یکشنبه، ۱۹ بهمن‌ماه) و از دقایقی پیش با حضور وزیر نفت، رؤسای کمیسیون‌ انرژی و صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، سفیران کشورهای خارجی مقیم تهران، مدیران عامل بانک‌ها و بازرگانان خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.

نمایشگاه ایران‌پلاست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شعار «کسب‌وکار جهانی» در چهار گروه مواد اولیه، ماشین‌آلات، کالای ساخته و نیمه‌ساخته و خدمات فنی و مهندسی از ۱۹ تا ۲۲ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران دایر است. گروه مواد اولیه در سالن‌های ۳۸، ۴۰ و A۴۰، گروه ماشین‌آلات و تجهیزات در سالن B۳۸ و گروه کالای ساخته و نیمه‌ساخته و خدمات در سالن‌های  A۴۱ ،۴۴-۱ و ۲-۴۴ جانمایی شده‌اند.

هم‌زمان با برگزاری چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست، نخستین نمایشگاه مجازی در تاریخ نمایشگاهی ایران پلاست نیز به‌مدت سه هفته دایر است. این زمینه فرصت مناسبی برای جبران محدودیت‌هایی است که شرایط ویژه همه‌گیری کرونا در دنیا و البته در ایران، برای حضور در نمایشگاه ایران پلاست و مذاکرات رودرروی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان در نمایشگاه چهاردهم ایران پلاست ایجاد کرده است.

در چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست ۲۰۰ شرکت داخلی حضور دارند و ۲۵۰ بازرگان خارجی در دو گروه انفرادی و هیئت از کشورهای عراق، افغانستان، آذربایجان، کنیا، سوریه، ترکیه، اردن، هند، بوسنی و اقلیم کردستان از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.