روشن:امیرکبیر از شرکت های نیک نام در عرصه مسئولیت اجتماعی است

امضای تفاهم نامه ساخت ۲۰ واحد مسکونی بین پتروشیمی امیرکبیر و کمیته امداد بندر ماهشهر/دکتر پهلوانی:پتروشیمی امیرکبیر در حل مسائل اجتماعی منطبق بر نیازهای جامعه حرکت می کند

پتروشیمی امیرکبیر در راستای ایفای عمل به تعهدات این شرکت در قالب مسئولیت اجتماعی؛ساخت ۲۰ واحد مسکونی جهت مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر را بر عهده گرفت. در این راستا؛دکتر پهلوانی،مدیرعامل شرکت و جمال شیبه،مدیرکل امداد استان خوزستان و علی روشن؛رئیس کمیته امداد بندر ماهشهر؛تفاهم نامه ساخت ۲۰ واحد مسکونی را امضا کردند.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ دکتر پهلوانی در جریان آیین امضای این تفاهم نامه گفت:مجموعه پتروشیمی امیرکبیر همواره تلاش داشته تا در راستای حضور و مشارکت در حل معضلات اجتماعی منطبق بر نیازهای جامعه حرکت کند و البته تامین مسکن مناسب یکی از همان موضوعات منطبق بر نیاز جامعه است.

دکتر پهلوانی ابراز امیدواری کرد تا این مشارکت هدفمند برای رفع دغدغه بخشی از مددجویان،استمرار داشته باشد.

وی همچنین تلاشگران کمیته امداد را نمایندگان قشری از جامعه خواند که صدایشان به جایی نمی رسد و از این رو از زحمات فعالان این نهاد برای خدمت رسانی به این دست از اقشار جامعه تقدیر کرد.

جمال شیبه،مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان هم در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت مددجویان تحت پوشش کمیته این استان یادآوری کرد که با اقداماتی که در حوزه کارآفرینی و تقویت سرپرستان خانوار تدبیر شده؛سعی شده است تا با توانمندسازی مددجویان؛کمک ها را به سمت گروهای در معرض اسیب بیشتر سوق دهند.وی تهیه مسکن را در زمره همین مسئله دانست و از این رو از اقدام شرکت پتروشیمی امیرکبیر تقدیر کرد.

علی روشن؛رییس کمیته امداد بندر ماهشهر نیز در این مراسم با بیان این که پتروشیمی امیرکبیر در شهرستان بندر ماهشهر به جهت خدمت رسانی به شهروندان به نیک نامی مشهور است؛اعلام کرد:کمیته امداد در تلاش است تا با استفاده از ظرفیت خیرین،تسهیلات و سایر منابع؛این عدد را تا سقف ۳۰ واحد مسکونی ارتقا دهد‌.

رئیس کمیته امداد همچنین در توضیح ضرورت این کار خیر گفت:در کشور ما ساخت مسکن بیشترین هزینه را در بر دارد.لذا ساخت و تامین مسکن جهت مددجویان،این فرصت را فراهم می کند تا از محل صرفه جویی این بخش از هزینه ها؛اقدامات خدماتی بیشتری در خدمت خانواده های نیازمند قرار بگیرد.

 

دکتر جابری؛عضو هیئت مدیره پتروشیمی امیرکبیر و مدیر توسعه سرمایه انسانی این شرکت نیز در این مراسم با اعلام این که پیشتر شرکت امیرکبیر ۳۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد ساخته بود؛گفت:پتروشیمی امیرکبیر تلاش دارد با ساخت ۲۰ واحد دیگر و تامین ۵۰ واحد مسکونی،نیازهای اقشار ضعیف را به طور هدفمند مرتفع سازد تا عواید اقدامات خدماتی آن گسترده تر شود.

 

این مراسم با امضای تفاهم نامه بین طرفین و اهدای لوح تقدیر به مدیرعامل و مدیر توسعه سرمایه انسانی شرکت از سوی رئیس کمیته امداد به پاس خدمت رسانی پتروشیمی امیرکبیر پایان پذیرفت.