اجرای شیوه‌نامه تعیین حقوق و فوق‌العاده‌های کارکنان مدت‌موقت از بهمن‌ماه ۱۴۰۰

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت جزئیات شیوه‌نامه تعیین حقوق و پرداخت فوق‌العاده‌های کارکنان قرارداد مدت‌موقت را تببین کرد.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ مهدی علی‌مددی با اشاره به توئیت اخیر وزیر نفت مبنی بر عملیاتی شدن طرح سامان‌دهی کارکنان قرارداد مدت‌موقت صنعت نفت اظهار کرد: برای این منظور شیونامه‌ای تدوین شده است که در آن الزام‌های پیش از تعیین و پرداخت حقوق و فوق‌العاده‌ها و نحوه تعیین حقوق و پرداخت فوق‌العاده‌ها به‌صورت کامل بررسی شد.

وی با بیان اینکه این شیوه‌نامه از یکم بهمن‌ماه (۱۴۰۰) قابل اجراست، افزود: مشمولان این شیوه‌نامه لازم است در شرکت ذی‌ربط نمونه قرارداد پیوست را امضا و با تأیید و امضای نماینده کارفرما اقدام‌های اجرایی پرداخت حقوق و فوق‌العاده‌ها و مزایای این شیوه‌نامه را انجام دهند.

جواد اوجی، وزیر نفت جمعه (دهم دی‌ماه) در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «پس از گذشت هشت سال از وعده‌های داده شده به همکاران پرتلاش قرارداد مدت موقت صنعت نفت، به لطف خدا این وعده‌ها در دولت مردمی رنگ تحقق به خود گرفت و طرح سامان‌دهی این همکاران شریف و متعهد عملیاتی شد.»

متن کامل این شیوه‌نامه را می‌توانید اینجا مشاهده کنید. ۳۲۲۶۷۳