ادای احترام مدیران ارشد گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به مقام شامخ شهدای گمنام در ماهشهر

هیأتی متشکل از معاونان و مدیران ارشد گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس که برای مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل پتروشیمی‌های بندر امام و اروند به ماهشهر سفر کردند بلافاصله بعد از ورود به منطقه، به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کردند.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ به نقل از روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، این هیأت شامل معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه، معاون مالی و سرمایه‌گذاری گروه، مدیر برند، روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی گروه، مدیرعامل پترول، مدیر زنجیره تامین و سرآمدی عملیاتی گروه مدیر سلامت، ایمنی و محیط زیست گروه به همراه مدیران عامل پتروشیمی بندر امام و اروند در حسینه ثارالله که مدفن پنج شهید گمنام دفاع مقدس است، حاضر شدند.

این هیات مورد استقبال سردار نوذری فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران و سرهنگ شیرعلی جانشین فرمانده این منطقه قرار گرفتند.
سردار نوذری خطاب به این هیأت گفت: اگر دیروز عزیزانی چون این شهدای گرانقدر با دشمن جنگیدند، امروز همانطور که رهبری معظم انقلاب فرموده‌اند در جنگ اقتصادی هستیم و شما در میدان صنعت در‌جنگ با تحریم و دشمن هستید که این تلاش و مجاهدت‌های شما بسیار ارزشمند است.
این هیأت با اهدای گل و قرائت فاتحه به این شهدا ادای احترام کردند.