«بوعلی» سهم طلایی بازار سرمایه ایران؛

رشد ۲۳۰ درصدی سود عملیاتی و ۱۲۶ درصدی سود خالص پتروشیمی‌بوعلی سینا در سه ماهه نخست ۱۴۰۱

سود خالص شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در ۳ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ با ۱۲۶درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۲۰۷۳میلیارد تومان رسید تا حاشیه این شرکت در دوره یاد شده در رکوردی کم‌نظیر به ۱۹ درصد برسد.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران ؛ بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال؛ شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱ برای هر سهم ۵۹۲۲ ریال سود شناسایی کرده است که نسبت به مدت مشابه قبل ۱۲۶ درصد افزایش داشته است.

بر پایه ی این گزارش، مجموع سود خالص این شرکت به ۲۰۷۳ میلیارد تومان رسیده که نسبت به دوره مشابه گذشته ۱۲۶ درصد رشد را شاهد بوده است.

افزون بر این رشد سود خالص، «بوعلی» طی این‌مدت ۱۷۳۸ میلیارد تومان سود عملیاتی محقق کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۲۳۰ درصدی را نشان می دهد.
گفتنی است حاشیه سود خالص پتروشیمی بوعلی سینا در دوره یاد شده به ۱۹ درصد رسیده که در صنعت پتروشیمی حاشیه‌ی سود قابل توجه و‌ کم‌نظیری به حساب می‌آید.

سهام شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با نماد «بوعلی» در بازار سرمایه (فرابورس) قرار دارد و در ماه‌های اخیر ازجمله سهم‌های پربازده بوده که توانسته بارها سقف قیمتی جدید به ثبت برساند‌.