ویژه نامه هفته دولت:

تشریح فعالیت های مدیریت عملیات ترابری مناطق نفتخیز جنوب در حوزه مسئولیت های اجتماعی

مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفتخیز جنوب به مناسبت هفته دولت به تشریح مسئولیت های اجتماعی و خدماتی این شرکت به استان خوزستان پرداخت.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛به نقل از روابط عمومی، امیر بصیری با گرامی‌داشت هفته دولت بیان داشت: عمده فعالیت‌های این مدیریت حمایت و پشتیبانی از تولید است که در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خدماتی به ذینفعان و سایر دستگاه های اجرایی ارائه می‌شود.

وی افزود: در سال جاری به مناسبت‌های مختل ملی، مذهبی و رویداها و حوادث غیرمترقبه تعداد ۲۸۸ دستگاه سبک، سنگین و فوق سنگین از جمله کمپرسی، کشنده، کانکس، جرثقیل، بیل مکانیکی، دوکابین، اتوبوس، مینی بوس، تانکر آب و سواری که مجموعا به تعداد ۳۵۵۸ روزدستگاه در اختیار ارگان ها و نهادهای برون سازمانی قرار گرفت.

مدیر حمایت و پشتیبانی تولید افزود، مشارکت در آوار برداری ریزش ساختمان متروپل آبادان، کمک به ستاد اربعین و ستاد راهیان نور، آبرسانی به شهرستان‌های رامشیر، گچساران و روستاهای حومه، ارائه خدمات بارگیری، تخلیه، انواع خاکبرداری و خاکریزی به گروه‌های جهادی، فرمانداری‌های رامشیر،‌ رامهرمز و باغملک، هلال احمر از جمله اقدامات مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی در سال جاری بوده است.

خدمت رسانی به زائران اربعین همزمان در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه

مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به خدمت رسانی به زائران اربعین اظهار داشت: این مدیریت همزمان در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه جهت بهبود خدمت رسانی به زائران ۲۷ دستگاه خودرو شامل کمپرسی، کشنده، تانکر آب، غلطک، گریدر، لودر، بلدوزر و دو کابین اختصاص داده است.

وی افزود: این ماشین آلات به منظور خاکبرداری، خاکریزی، تسطیح و بهسازی پارکینگ‌ها و محوطه مواکب،   حمل و جابجایی زائرین و خدمت رسانی به کاروان‌ها در پایانه‌های مرزی از ابتدای ماه محرم تا پایان مراسم عزاداری اربعین حسینی در حال خدمت رسانی هستند.