مدیرعامل پتروشیمی اروند: عزم جدی برای رفع موانع و رسیدن به ۱۰۰درصد ظرفیت اسمی وجود دارد

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند از برنامه‌ریزی برای رفع موانع تولید و رسیدن به ۱۰۰ درصد ظرفیت اسمی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند؛ دکتر کریمی در جلسه‌ای که با حضور مدیران ارشد هلدینگ خلیج فارس در مجتمع برگزار شد، با اشاره به تلاش برای رسیدن به ۱۰۰ درصد ظرفیت اسمی اظهار داشت: ظرفیت تولید در واحد کلر تا ۹۰ درصد ظرفیت اسمی وجود دارد و برای رسیدن به ظرفیت کامل احداث خط دوم شست‌وشوی نمک آغاز شده تا بتوانیم با ظرفیت بالاتر محصولات خود را به بازارهای داخلی و بین‌المللی عرضه نماییم.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند در ادامه با تشریح اقدامات انجام شده افزود: به منظور تقویت خط انتقال نمک و احداث سایت شستشوی نمک در مجتمع، احداث خط دوم انتقال نمک به طول ۲۲ کیلومتر آغاز شده و در تلاش هستیم هرچه سریع‌تر اجرای آن به سرانجام برسد.
وی با تشبیه پروژه‌ی نوسازی مجتمع به «بازگشت به تنظیمات اولیه کارخانه»، تاکید کرد: در پروژه‌ نوسازی مجتمع که با همکاری شرکت‌های داخلی انجام خواهد شد به ظرفیت کامل تولید خواهیم رسید و تلاش خواهیم کرد هر روز بهتر از روز قبل پیش برویم و تغییرات نیز در همین راستا خواهد بود.
در پایان این جلسه که به میزبانی شرکت پتروشیمی اروند برگزار شد، سلیمان زاده مدیر تولید شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تقدیر از بهبود محسوس در پتروشیمی اروند به جایگاه این شرکت در کشور اشاره‌ کرد و افزود: پتروشیمی اروند همیشه رابطه ی نزدیکی با دیگر مجتمع‌ها داشته و از شرکت‌های بسیار با پتانسیل صنعت پتروشیمی است که با توسعه‌ی آن جایگاه دیگر مجتمع‌های پتروشیمی و پایین دستی نیز ارتقا خواهد یافت و باید تلاش کنیم تا با توسعه‌ی اروند، صنعت پتروشیمی کشور رو به جلو حرکت کند.