در همایش ملی «پتروفن»؛

پتروشیمی بوعلی سینا به عنوان «شرکت نوآور در فرآیند» برگزیده شد

در همایش ملی «پتروفن»، شرکت پتروشیمی بوعلی سینا به عنوان «شرکت نوآور در فرآیند» برگزیده و دکتر احمدزاده مدیرعامل این پتروشیمی آروماتیکی از سوی مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بوعلی سینا؛ در همایش ملی «پتروفن»، مدیرعامل و شرکت پتروشیمی بوعلی سینا به عنوان «نوآور در فرآیند» برگزیده و از سوی دکتر علی‌عسکری مورد تقدیر قرار گرفتند.

در لوح تقدیری که با حضور معاون علمی رئیس جمهور و از سوی مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوعلی سینا اهدا شده، آمده است:

جناب آقای سید محمد احمدزاده
مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی بوعلی سینا

تلاش ستودنی جنابعالی در زمینه نواندیشی، نوآوری و توجه ویژه به دانش و پژوهش و نیز نقشآفرینی موثر در خلق ایدههای فناورانه و نوآورانه را پاس می‌داریم.
اینک که با سابقه‌ی درخشان و متمادی در زمینه ترویج روحیه علمی، ایجاد محیطی شفاف، پویا، خلاق و نوآور و استفاده از خردجمعی متخصصین و صاحب نظران حوزه های مختلف، کمک شایانی به تحقق ماموریتهای این صنعت برعهده داشته‌اید، کسب عنوان «شرکت نوآور در فرآیند» در خانواده‌ی بزرگ شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس را تبریک عرض می‌نمائیم؛ این لوح به پاس ارج نهادن به شما در هفته‌ی پژوهش و فناوری در سال ۱۴۰۱ هجری شمسی به حضورتان تقدیم می‌شود.
امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) همچون گذشته با تکیه بر دانش و فناوری‌های نوین، خلاقیت ذاتی و نوآوری بی‌وقفه و بهرهگیری از تمام ظرفیتهای انسانی، مادی و معنوی آن شرکت گام‌های بلندی در مسیر پیشرفت ایران اسلامی و توسعه‌ی اقتصاد دانش‌بنیان بردارید.
علی‌عسکری
نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل

به گزارش روابط عمومی؛ در آئین تقدیر از مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، دکتر دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس‌جمهور، دکتر علی عسکری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، دکتر شریعتی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، اساتید دانشگاه، مدیران و پژوهشگران صنعت پتروشیمی، مدیران عامل و … حضور داشتند.

همزمان با این همایش، نخستین نمایشگاه ملی «پتروفن» نیز کار خود را آغاز کرد که غرفه شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در نخستین روز نمایشگاه میزبان مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس بود.
در بازدید دکتر علی‌عسکری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از غرفه‌ی پتروشیمی بوعلی سینا، دکتر احمدزاده با اشاره به بومی سازی‌های صورت گرفته در این شرکت گفت: «در شرکت پتروشیمی بوعلی سینا تمام کاتالیستها و بسیاری از مواد شیمیایی و تجهیزات فنی توسط شرکتهای دانش بنیان بومی سازی شده که برخی از کاتالیست‌ها تاکنون از خارج کشور وارد می‌شد و با اعتماد به شرکت‌های داخلی برای نخستین بار در داخل کشور ساخته و مرحله تجاری سازی رساندیم.»