آینده‌ی روشن پتروشیمی امیرکبیر

در پی اعمال تحریم‌های جدید از سوی دولت بزرگترین ناقض حقوق بشر جهان علیه چند شرکت‌ ایرانی از جمله پتروشیمی امیرکبیر، پیامی توسط یدالله مصدقی فرد مدیرعامل این شرکت پتروشیمی منتشر شد.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر، در پی اعمال تحریم‌های جدید از سوی دولت بزرگترین ناقض حقوق بشر جهان علیه چند شرکت‌ ایرانی از جمله پتروشیمی امیرکبیر، یداله مصدقی فر مدیرعامل این شرکت پتروشیمی پیامی منتشر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم هُمُ الَّذِینَ یَقُولُونَ لَا تُنْفِقُوا عَلَىٰ مَنْ عِنْدَ رَسُولِ اللَّهِ حَتَّىٰ یَنْفَضُّوا ۗ وَلِلَّهِ خَزَائِنُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَلَٰکِنَّ الْمُنَافِقِینَ لَا یَفْقَهُونَ» (منافقون /۷)

راهی که صنعت پتروشیمی در جمهوری اسلامی ایران پیموده با تمام فراز و نشیب‌ها، حالا به مرزی از خودکفایی رسیده است که با تقویت شرکت‌های دانش بنیان بسیاری از نیازمندی‌ها با کیفیتی قابل قبول برطرف می‌شود.

پتروشیمی امیرکبیر نیز با تکیه بر اصل نگاه به توانمند‌های داخلی و با حرکت در مسیر تحقق شعار “تولید دانش بنیان”حرکت رو به رشد خود را ادامه می‌دهد.

امروز که دولت آمریکا طی اقدامی سخیفانه بازهم روی سیاه خود را به هر انسان منصف و صاحب اندیشه‌ای  نشان داد و تعدادی از شرکت‌های ایرانی از جمله پتروشیمی امیرکبیر را به لیست تحریم‌های خود اضافه کرد، به جرات می‌توانیم از اقتداری صحبت کنیم که پتروشیمی امیرکبیر با همت مثال‌ زدنی همکارانم در آستانه ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی به آن دست یافته و فارغ از این لیست‌های بی اعتبار راه خود را با عزمی جزم ادامه می‌دهد.

اینجانب ضمن بی اثر دانستن اینگونه اقدامات نابخردانه‌ی دولت مستکبر آمریکا، به آینده روشن‌تر شرکت‌ پتروشیمی امیرکبیر بسیار امیدوارم، آینده‌ای که موجب افتخار دوستان و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

صبر و ظفر، هر دو دوستان قدیم اند بر اثر صبر، نوبت ظفر آید حافظ

یدالله مصدقی‌فرد، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره