تبدیل وضعیت ۲۰۶ نفر از کارکنان شرکت انتقال گاز ایران

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران از تبدیل وضعیت ۲۰۶ نفر از کارکنان ستادی و مناطق عملیاتی این شرکت در طرح تبدیل وضعیت ایثارگری خبر داد.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، غلامعباس حسینی به آمار کلی مشمولان ایثارگری اشاره کرد و گفت: ۱۲۴۸ نفر در ستاد و مناطق ده‌گانه عملیات انتقال گاز مشمول طرح ایثارگری شدند که تعداد کل مشمولان بند «و» ۲۳۲ نفر و مشمولین بند «د» ۱۰۱۶ نفر هستند.

وی ادامه داد: از این آمار کلی، ۱۴۰ نفر از کارکنان قرارداد مستقیم در قالب بند «و» ماده ۴۴ برنامه پنجم توسعه کشور و ۶۶ نفر از نیروهای پیمانکاری در قالب بند «د» تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۰ کل کشور تبدیل وضعیت شده‌اند و حکم استخدام رسمی برای آنها صادر شده است.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران افزود: مراحل تبدیل وضعیت ۶۱ نفر از کارکنان قرارداد مستقیم و ۸۶۵ نفر از کارکنان پیمانکاری در حال انجام طب صنعتی و در مرحله تأییدیه گزینش است که استعلام مدرک تحصیلی و تأییدیه ایثارگری آنها تکمیل شده و منتظر مجوز صدور تشریفات استخدامی از واحد تأمین نیروی انسانی شرکت ملی گاز هستند.

حسینی تصریح کرد: برای ۱۸ نفر از مشمولان بند «و» و ۳۴ نفر از مشمولان بند «د» مجوز صادر نشده یا سمت سازمانی برای آنها ایجاد نشده است.

وی گفت: ۱۳ نفر از همکاران بند «و» و ۵۱ نفر از بند «د» هم از ادامه مراحل تبدیل وضعیت انصراف داده‌اند.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران در پایان یادآور شد: مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت با هماهنگی و اخذ مجوز از واحد تأمین نیروی انسانی شرکت ملی گاز ایران در نظر دارد طی هفته آینده با حضور کارشناسان مربوطه در مناطق عملیاتی، نسبت به تکمیل فرمت‌های مربوطه و ارائه به تأمین نیروی انسانی شرکت ملی گاز برای نهایی کردن فرآیند تبدیل وضعیت کارکنان اقدام کنند.