مشارکت پتروشیمی‌ بوعلی سینا در طرح بزرگ حراکاری خوریات بندرماهشهر

همزمان با آئین کاشت طرح بزرگ حراکاری در خوریات بندرماهشهر، مدیران کل حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان از مشارکت شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در این طرح تقدیر کردند.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا؛ همزمان با آئین کاشت طرح بزرگ حراکاری در خوریات بندرماهشهر که با حضور مسئولین ارشد استانی و شهرستان برگزار شد، مدیران کل حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان در راستای صیانت از جنگل ها و توسعه درختکاری از مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوعلی سینا تجلیل کردند.

در متن مدیران کل حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان خطاب به دکتر احمدزاده مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوعلی سینا آمده است:

جناب آقای دکتر احمدزاده
مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی بوعلی سینا
با سلام و احترام
اینک که با اهتمام جدی جنابعالی در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و دولت محترم مبنی بر صیانت از جنگل ها و توسعه درختکاری در کنار سربازان انفال برگ زرینی از تاریخ افتخارات استان ورق خورده است، برخورد لازم می‌دانم از تلاش مخلصانه و بی شائبه شما صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم‌.
امید است با اندیشه ای پویا و عزمی راسخ در امر احیای عرصه های کشور و خدمت به اسلام و مسلمین با استعانت از خداوند متعال در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) همواره موفق و پیروز باشید.

محمد جواد اشرفی
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان

سید محمد تقی سجادی
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان

گفتنی است، شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با اهدای بیش از ۱۰ هزار اصله نهال در طرح بزرگ حراکاری خوریات بندرماهشهر که عملیات کاشت آن طی روزهای آینده آغاز خواهد شد مشارکت داشته است.