پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه نفت و گاز مسکو برپا می شود

شرکت‌های دانش‌بنیان در بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت نفت و گاز روسیه شرکت می‌کنند.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در بیست‌ودومین دوره نمایشگاه نفت و گاز مسکو (NEFTEGAZ ۲۰۲۳) با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان برپا می‌شود.

این رویداد ۴ تا ۷ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ در مسکو میزبان بیش از ۳۵۰ شرکت از ۱۶ کشور به عنوان غرفه‌دار در فضایی بیشتر از ۳۰ هزار متر مربع خواهد بود.

«صنایع نفت و گاز»، «پتروشیمی»، «تجهیزات حمل و نقل فرآورده‌های نفتی» و «فناوری اطلاعات در صنعت نفت و گاز» مهم‌ترین محورهای این رویداد بین‌المللی است.

نمایشگاه نفت و گاز مسکو (NEFTEGAZ) بزرگترین نمایشگاه صنعت نفت و گاز روسیه محسوب می شود. این رویداد جهانی و مجمع جهانی نمایشگاه های بین المللی یک جایگاه موثر برای تعامل تجاری در کنار متخصصان صنعت نفت و گاز روسیه و خارجی است و گزینه مناسبی برای راه اندازی پروژه های جدید و خبردار شدن از آخرین گرایش های جهانی و چشم انداز های توسعه صنعت است.

شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور ایرانی نیز با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی می‌توانند در نمایشگاه نفت و گاز مسکو حضور یابند و آخرین دستاوردها و محصولات خود را به نمایش بگذارند.

شرکت‌های علاقه‌مند در این حوزه می‌توانند جهت حضور در این رویداد درخواست خود را تا تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ به این آدرس ارسال کنند.