رشد تولید در صدر برنامه های شرکت پتروشیمی امیرکبیر است

مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر گفت : در سال جدید که به نام " مهار تورم و رشد تولید" نام گذاری شده ، رشد تولید محور اصلی و برنامه راهبردی این شرکت خواهد بود.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل ، دکتر “سعید صادقی” ، با بیان این مطلب افزود: رشد صنعت پتروشیمی می تواند نقشی اثرگذار در تولید و اشتغال کشور داشته باشد.

وی اظهار داشت: شرکت پتروشیمی امیرکبیر یکی از واحدهای پـلی الفیـنی کشوراست که با تـولیـد سالانـه ۷۰۰ هزارتـن انواع پلی اتیلن سبک، سبک خـطی و سنگیـن در اقتصاد کشور نقش آفرینی می کند و برنامه شرکت در سال جدید افزایش و توسعه تولید است.
صادقی ادامه داد: شرکت پتروشیمی امیرکبیر با استفاده از مجموعه نیروی انسانی متخصص، متعهد، با تجربه و توانمند، عزم خود را جزم کرده است تا با افزایش و رشد تولید، صادرات محصولات بیشتر و ارزآوری مناسب، نقش خود را در شکوفایی و رونق هر چه بیشتر اقتصاد کشور ایفا کند.
صادقی در پایان تأکید کرد: صنعت پتروشیمی کشور از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است که در صورت حمایت های لازم می تواند با ارزآوری مناسب تحریم های ظالمانه اقتصادی را کم رنگ کند و در اشتغال زایی و پویایی اقتصاد کشور مؤثر باشد.